Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.2.2022 (16:23:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2.2022 >



Zase jsem plná zážitků ze Zpráv z Galaxie - kouzelné facebook skupinky Andrey Svobodové Křešové.
Dali se tam do rozebírání, jestli je Elonek hodný, nebo ne a jak je to s těmi sestřelenými satelity a konečně tam z jedné něco kloudného vypadlo, jakže je to s Elonkem:


"Elena Mervinská
Andrejko děkuji za info ❤❤❤🙏🙏🙏🌸🍀🌸. To mi přišlo hned, že v tom má prsty temná strana. Přes satelity mělo být spuštěno vysílání o tom, co se tu dělo. Pravda o všem. Do všech TV, PC a telefonů. Ve smyčce 24/7 a 10dní.
Vypadá to, že velké odhalení bylo oddáleno znovu. Modleme se.
Volby byly ukradeny, a servery Dominion, které hlasy překlápěly, byly hned po omilostnění Flynna zabaveny pod jeho vedením armádou v Německu a Španělsku, ale až později po útoku na kapitol našly ještě díky info v PC, které se podařilo získat, další v Itálii. Měli ve Vatikánu i svůj satelit, přes který komunikovali. Jel v tom Vatikán."


Takže je to jasný, Elonek dostal na prdel a ODHALENÍ NEBUDE.

Páčto mimozemšťani z Galaktické federace pochopitelně nemají technologicky jinak, bez Elonka, jak vůbec nijak nabořit TV a rádiové vysílání a jakkoliv hackersky zasáhnout do internetu.
To oni s těma loděma a skákáním v dimenzích a časech neumí, bez Elona jsou v hajzlu.

Takže tudle nudle vy naivní, odhalení nebude.
Elonkovi sestřelili družice a máte po ptákách.


Jestli někoho doopravdy zajímá, proč nejsou v TV a rádiu a proč se jednoznačně neprohání na nebi, tak je to z důvodu zákona svobodného vývoje, zkrátka by se do našeho světa násilně vbourávali a nesli by si za to ne moc sympatické následky.
Je to pokrytectví.
Kdo chce, má možnost je vidět na nebi.
Jejich nejtradičnější projev je rychle, nebo pomalu, určitě ale obratně a inteligentně se pohybující polosvětlo, éterická úroveň.
Lze samozřejmě vidět i ledacos jiného.

Pentagon přiznal UFO.
Ono je to celé taky trochu o tom, jestli jsme ochotní chápat, nebo si chceme hrát na blbečky.
To opravdu není technologický problém a ne, nepotřebují Elonka.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter