Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.2.2022 (16:23:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2.2022 >


Jinak ještě ke standardímu výčtu vizí patří, že se USA do půl roku sesype, protože Rusko se k tý válce na Ukrajině stále nemá.
Což ať si každý tak zhruba logicky domyslí, proč asi.

K tomu bych doporučila toto video, nikoliv ironicky, opět od Příznaků Transformace, tentokrát od Ondřeje Brože, tlustozlatíčka Avy, oba je moc pusinkuju...

TvS: Rusko - Putin, Ukrajina, Covid, Revoluce a Povinné Očkování
https://odysee.com/@Priznaky_transformace:0/TvS_Rusko:4




A dále jsem narazila na zajímavý článek, který pojednává o hnusné Luciferiánské Galaktické federaci.

https://circleofthedolphins.wordpress.com/2022/02/13/lisa-renee-the-galactic-federations-luciferian-alliance/

V překladu se tam mluví o tom, že Galaktická federace je v podstatě banda šmejdů, co se snažili ovládnout jakousi bránu, technologii pod Gízou a s tím negativně ovládat lidstvo.

Překlad z google překladače dám níže pod toto vyjádření:

Mám zážitek, který něco takového potvrzuje.
V podzemí existuje systém tzv. "avatarů" - což je technologie, kdy existují umělá těla, klony, které si vyrobili mimozemšťani z Galaktické federace.
Tyto klony jsou určeny k tomu, aby do nich mohl vstoupit svým vědomím mimozemšťan z GF a jít něco konkrétního zařídit v hmotném, pozemském světě.
Na tento systém se vztahují veškeré kosmické zákony a ve všem hraje velkou roli "karma", tzn. zákon příčiny a následku. Mimozemšťan z Galaktické federace po tom, co takto použije umělé tělo, klon, se napojí zpět na podzemní mimozemské systémy a svoje vědomí přenese do svého hibernovaného mimozemského originálu někde na lodi, či galaktické základně ve volném vesmírném prostoru. S veškerou karmou a platí v tom systém, že dokud se nevyrovná se svou karmou ze svého pozemského zásahu s pomocí umělého těla, nedostane se vědomím na loď.


Ovšem tento systém během dimenzionální války napadli nepřátelé a projevila se infiltrace v Galaktické federaci, zrádcovská klika. Tito dokázali vědomím sestřelit některé mimozemšťany do jejich avatarů. Vymazali jim paměť a do jejich vědomí nastěhovali umělý příběh o tom, kdo jsou.
Takže v podzemí běhali všelijaký mimozemšťani na úrovni Ježíše a mysleli si, že něco těžce zkurvili jako agenti a něco visí svému Vůdci, což byli Drakoniáni.
Byli těžce zblblí.

Jednomu z nich jsem pomáhala, vracela se pro něj vědomím v čase atd., aby pochopil, kdo je, kde je a v jaké je situaci.
A ten mimozemšťan měl jednou skutečně tak vymazanou paměť a byl tak totálně zblblý, že mi tvrdil, že je to marný, že mu nic nezbývá, ale že se musí nenávratně vydat pod Gízu a tam něco zařídit a sehnat, že není zbytí.
A že ví, že se asi nevrátí.
Nebylo zbytí, byl tak zblblý, že se mu nedalo nic vyvrátit.

Mezitím jsem zařizovala, aby ho jiný mimozemšťan z Galaktické federace odteleportoval při jeho Svaté pouti do Gízy.
Což se nakonec stalo.
Vrátil se na loď, tam zjistil, kdo je a že jeden z významných členů jeho týmu ho prostě nehorázně podrazil.
Od té doby bylo lépe.


Toto je reálný příběh, který jsem navnímala.
Některé články na internetu se v něčem dotýkají reality, ač úplně blbě.

Jako je ten viz. výše odkaz, tady je ten google překlad:




"""








LISA RENEE: „Luciferiánská aliance Galaktické federace“

Poznámka Ascension Avatar: Toto je v podstatě přejmenovaný předchozí příspěvek pro všechny, kteří jsou posedlí a šíří dezinformace o Galaktické federaci a její alternativní, falešné „Galaktické federaci světla“ (neexistuje)…


Luciferianské kolektivy Annunaki uzavřely další dohody s těmi, kteří byli pověřeni Sirianskou radou, aby pomohli chránit planetární hvězdné brány a vyvíjející se a vyvíjející se andělské lidské rasy, a touto konkrétní skupinou je Galaktická federace. Členové Annunaki, kteří byli zařazeni do Galaktické federace, chtěli získat kontrolu nad hvězdnou bránou v Gíze a rozšířit své expedice za jejich aktuální přístupové úrovně, aby pro sebe získali více území ve vnější doméně. Byli to tedy členové Galaktické federace ve spojenectví s Thothianskými skupinami, které byly primárními frakcemi zodpovědnými za totální zničení a kataklyzma, která následovala, která uvrhla planetu Zemi do temných věků a byla zorganizovanou agendou záměrné andělské lidské genocidy.

Dále byli zodpovědní za přímé zatajování znalostí o této skutečnosti prostřednictvím neustálé manipulace a záměrného falšování písemné historie a účelového vymýcení lidských historických záznamů, které odhalují skutečnou existenci atlantských kolonií a vysoce pokročilé technologie, které byly samozřejmostí. v lidské společnosti během této časové osy. Pravdivé a přesné skryté historické záznamy poskytují vědecké a faktické důkazy o přímém zapojení těchto nepozemských luciferských skupin, ve kterých se během Atlantidy spojily jako králové Hadího bratrstva. Uzavřeli tajnou smlouvu nazvanou Luciferian Covenant za účelem úplného zničení historických časových linií a buněčných vzpomínek lidstva, aby vymazali všechny záznamy vysoce technologických lidských civilizací, které se přirozeně vyvíjely a rozvíjely lidské vědomí a autentickou lidskou kulturu. Vymýcení veškeré technologie, vzpomínek, historií a identit během vyspělé civilizace atlantských kolonií na Zemi je spiknutí uzákoněné prostřednictvím krevní smlouvy uzavřené s hybridními lidmi Iluminátů, kteří tvoří mocnou elitu a odpovědí Thothianům. Luciferské skupiny.


Zkáza způsobená Thothem a Galaktickou Federací

Před mnoha miliony let Galaktická federace úzce spolupracovala s Radou Vysoké Sírie, aby sloužila jako rasa Strážců, která by pomohla podpořit proces semenování a vývoje planety Země v její nejnižší hustotě, prvního harmonického vesmíru, nazývaného také třetí. rozměrové časové osy. Asi před 50 000 lety byla Velká pyramida v Gíze postavena jako harmonická rezonační komora v interdimenzionálním portálovém systému, ve kterém mohla navštěvující vesmírná loď cestovat v čase a přistupovat k pozemské rovině velmi rychle, zvláště pokud byl potřeba nějaký druh zásahu. Označovalo také umístění hvězdné brány a přístup do Vnitřní Země. Během cyklu, ve kterém byla postavena Velká pyramida nebo v předatlantických dobách, byla Galaktická Federace pověřena chránit portál hvězdné brány a komoru vzestupu v něm a zasáhnout v případě útoku nepřátelských vetřelců, jako je odpor Annunaki. Skutečným záměrem zapojení do budování a udržování těchto technologií na nejdůležitější hvězdné bráně na Zemi však bylo využití pro plnou nadvládu prováděnou tajně thhothskými luciferskými skupinami.



"""""






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter