Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.2.2022 (16:23:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jak je náš svět smutný a jak je třeba toto udělat, jsem si uvědomila, když jsem si přečetla diskuzi na youtube pod videem s Petráskem, kde říká své nemastné, neslané teze o mimozemšťanech.

Že se do toho vůbec pouští - říká úslužné nesmysly, na kterých je vidět kompromis a nedávají smysl a nelíbí se ani těm, ani tamtěm.
Nadšenci do mimozemšťanů, pro ty je to příliš upnuté a vlažné a pro Sysifovce si ten kluk nehorázně dovoluje.

Kolik posíláního do blázince v té diskuzi je!
To je neuvěřitelný.
Ale to dělá naše věda, naše ideologie.
Vždyť věda není věda, je to zkorumpovaná hovadina, která se skutečným vědeckým postupům vyhýbá.
Je to jenom zrůdná materialistická ideologie.

A lidi jdou tak strašně primitivní, nehledě na to, že jsou v té diskuzi určitě trolové.
Nebo je tolik stupidních despotických chlápků, pro něž je jediná životní jistota to, že nefungují kosmické zákony a neexistuje duše a vědomí?

To je tragédie.
Mělo by se jasně pojmenovat, že stupidní despotický chlap není chytrý, když má jako ideologii marxismus, darwinismus a materialistický ateismus.
To je ideologie, kterou si zařídily zrůdy pro svůj vlastní prospěch.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter