Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.2.2022 (16:23:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2.2022 >



Často jsem byla svědkem obrovské skepse ve smyslu: Proč by nám nějaká Galaktická federace pomáhala?
Tomu jsem popravdě nikdy neporozuměla, těmto námitkám.

Je to, jako kdyby byla kousek od města vesnice, složená třeba z nějakých vandráků, zlodějů, všelijaké svoloče, když už se lidi chtějí takto vidět a na ně se valí velká povodeň, která tu vesnici smete třeba za 5 hodin.
Tak je normální je jako nechat zdechnout, nepomoct jim?

Motivace Galaktické federace, proč nám pomáhat, je strašně jednoduchá - protože z podstaty musí.
Oni jsou docela dobří, nez ohledu na to, jak moc jsou pomlouvaní, mají vysoké etické standardy.

Vysoké etické standardy je pojem, která evidentně nechápe plno lidí, neumí si to ani představit.

Lidi, jako rasa, na tom byli a jsou přesně tak nějak napůl. Půlka dobrá, půlka špatná, půl si zaslouží zachránit, půl si zaslouží do pekla. To zřejmě rozčísne covid vakcína, hodně lidí zemře, nevím jestli musí rovnou do pekla, ale prostě zemřou. Zodpovědní občané, co věří propagandě a jsou ideově "správní" - tzn. věří materialitsickému ateismu a žádným bláznivinám z východu, nebo vesmíru.
Nejhorším problémem, který na tomto světě vládne, je Drakoniánská manipulace - ideologie materialistického ateismu a Darwinismu, či rigidního náboženství - obě tyto ideologie jsou na stejné úrovni, ať se to Sisyfovcům líbí, nebo ne a to způsobuje příšerné zlo nad zlo, protože je ze strany NWO extrémně podpořená psychiatrická stigmatizace nepohodlných jedinců.

Proto je potřeba s klidnou hlavou všechny ty přesvědčené ideology starého Drakoniánského systému poslat do pekla.
To jsou ty despotický zrůdy, většinou muži, na Univerzitách a dalších institutech. Já nechci být nějak vyloženě nechutná, ale co s nima?
Oni myšlení nezmění, často jsou to temné infiltrace a dokud tihle nebudou pryč, budeme pořád žít v tyranii.

Svět se změní pořádně teprve tehdy, až přistane Galaktická federace a všem těmto despotickým příšerám, co potřebují instituty duševní a existenční likvidace, aby se zamezilo šíření pravdivých informací, se prostě dá tipec i s celou jejich úchylnou amorální ideologií.

V současnosti si idealisti myslí, že budou vědomě tvořit a měnit svět myšlenkou, nebo alternativním životním stylem.
To je všechno slabé.
Dokud sedí na teplých místečkách různých univerzit a vládních institutů materialističtí ateisté, nebo příslušníci církví, nezmění se nic.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter