Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




"Channeling je nový směr osobního rozvoje"
říká nějaká Lucie Alferi

Lucie Alferi: Channeling bez obav - Příznaky Transformace
https://www.youtube.com/watch?v=F1MgdeD6iSk


Já nevím, fakt už ta debilita začíná být až nebezpečná.
Jaký channeling bez obav?
To je jedna z nejnebezpečnějších technik, stejně jako automatické psaní.
Já o to nestála, mě se to stalo a od začátku bylo jasné, že jsem v kontaktu s GF, ale ten další "channeling" v mé hlavě byl prostě teror od NWO.

Já v tom vidím tento princip - kdo se otevře zvědavý k příjmu nějakých signálů, s cílem hledat channelingový kontakt, ten má na 100% jistotu, že si ho oblíbí nějaké škodolibé potvůrky, nebo rovnou NWO, což by ale dnes už mělo být zastavené, tyto jejich programy.
Ale zlomyslné astrální potvůrky nezastaví nikdo, to by bylo porušení kosmického zákona.
Něco jiného je být kontaktován - tam je určitá možnost, že je to z nějakého vyššího zájmu a plánu. Ale i tak to může být samozřejmě ojebávka.
Kdo hledá channelingový kontakt sám, je vyzyvatel, ten má jistotu, že na něj "někdo čeká".

Neexistuje žádný bezpečný channeling a jako "cesta osobního rozvoje" to je naprosto destruktivní.
To není cesta osobního rozvoje, to je cesta na psychárnu a už na posouzení normálního duševního stavu je fakt, že to někdo považuje za cestu osobního rozvoje.

Já jsem rozená jako psychické medium, celý život na mě bylo napojené NWO z bunkru a pak do toho vešli mimozemšťani z Galaktické federace.
To není žádná cesta osobního rozvoje.


Před takovými žvásty je třeba varovat a ne před mimosmyslovým experimentem Galaktické federace, který pomluvila Namu, Iša a Křešová Svobodová, jedna z blbosti, druhá bůhvíproč a třetí asi za prachy.
To totiž není channeling.
To je pokus o jasný příjem informací do mozku pomocí technického jemnohmotného signálu, vše je časově ohraničeno a probíhá zpětná vazba, kdy pak Chvátal třeba za týden řekne, o čem byl ten přenos tentokrát.
To je o něčem úplně jiným a narozdíl od toho "channelingu" je to bezpečné.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter