Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Tohle je zásadní princip. Ta dimenzionální stránka věci.
Křešová Svobodová a Elena Danaan razí "3D" tezi. Tam patří všichni ti, kdo očekávají na nebi nějakou pořádnou loď a říkají, že furt nic nevidí, nebo chlápkové, co nedokážou pochopit, proč teda ti mimozemšťani nelítají vědcům před čumákem.
Jakože někdy lítají a vědci to stejně stopí a zapřou, protože si to tajná vláda NWO prostě vynutila.

Teprve v současnosti je vyhraná ta dimenzionální válka a jsou zahnány zlé rasy.
A k tomu mimozemšťani potřebovali aktivní čaroděje, kteří s nimi spolupracovali, jako jsem třeba já. Bylo to vytváření řešení a cest v informačním poli a bylo to v kooperaci, jak jsem to navnímala, s dimenzionálními, pravěkými, vesmírnými technologiemi v podzemí. A jak jsem to zažila, tak bylo velice důležité obhájit suverenitu lidské bytosti a převzít vedení. Galaktická federace mne podporovala, chránila, léčila, zvedali mi sebevědomí atd. a já jsem pak ve spojení s planetou a vesmírnými silami a Stvořitelem - kosmickými silami - dokázala vyhodit NWO z těch systémů, poslat je do černé díry a ty systémy obsadit.
Přitom jsem byla v těžko popsatelném kosmo fofru a byla jsem celé týdny a měsíce dokonale "mimo".
A prožívala jsem přitom příběh, který de facto moc nesděluju, protože ani není důležitý, ale vše neslo rysy války, boj o moc nad planetou, i politicky, což se projevilo třeba tím, že jsem navnímala, že Putin, Trump a Asad spolupracovali s Galaktickou federací. A díky tomu na povrchu nepropukla válka. Věřím, že nepropukne ani teď.

Celé to bylo dimenzionální - vy vyšších velkolepějších hladinách našich životů.
To jsem řešila já a myslím si, že většina psychických telepatických kontaktů s Galaktickou federací, které se odehrávají v našich končinách, jsou tak směrované.
Proto je naprosto iracionální, že vyleze nějaká ženská, jako je Elena Danaan, začne všechny lidi v psychickém spojení s GF očerňovat jako sežrané šediváky a místo toho naservíruje vyloženě hmotné, armádní velitele, kteří vypadají jako lidi a místo apelu na jakoukoliv spiritualitu začne vyprávět jímavý příběh buzi bratra Thor Hana.
Galaktická federace se dokáže zhmotnit v naší realitě, není to pro ně problém, ale běžně bývají ve vyšších frekvencích, z našeho pohledu nehmotní.
A jen tak pro zajímavost - podle jejich slov nemají homosexualitu, protože jsou zdraví a mužskou náklonnost projevují přirozeně, tzn. "lezou po sobě" tak nějak normálně, ale nemají obsesivní problémy, které pak gradují homosexualitou. Jejich společenství prostě nemá takové problémy.

Vyšší dimenze - kam přirozeně spadá celá naše spiritualita - je svět, kde žije Galaktická federace.

A zdá se, že nejhorší válka je zažehnaná.
Což taky říkám už rok. Problém je v tom, že každá nová vyhraná bitva, kdy zaženeme reptiliány, paviány, taliány, ... já nevím koho všeho, tak způsobí úlevu a takovou pohodu, která tu dlouho nebyla, alespoň v dimenzích, v informačním poli atd.
A pak se ukáže další problém, jako teď třeba Elena a zase se něco semele, ale celkově jde ten proces pořád do většího a většího osvobozování spiritu.

Elena má v mnohém pravdu - protože ona přesně popisuje, co se rozjelo za program. Lidi z tajných vesmírných programů začali psychologickou operaci šíření dezinformací, což ve výsledku způsobilo spoustu řevnivosti a rozvratu soudržnosti.
Akorát zapomíná říkat: "vidíte mne, vidíte?"





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter