Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.2.2022 >




Bohužel, nějaké programy na poškození veškerého kontaktního projektu se na sto procent rozjely, hnusně a ve velkém.

Celý r. 2021 byl pro mne lapací po dechu.
Nejdřív jsem málem zešílela, když jsem zjistila, jak je lidem úplně jedno, že si do sebe rvou látku, která má celé lidstvo zničit a znemožnit mu jakýkoliv další vývoj. Tak jsem zjistila, mezi jakými idioty celý život žiju a jak tihle idioti ve vedoucích pozicích táhnou svět do pekel a jak je ve výsledku v pořádku přát takovým smrt, protože jedině když se zbavíme takových slepých, nezodpovědných debilů, máme šanci.

No a po této studené sprše přišel rozvrat UFO komunity, což jsem tehdy zažívala jako ostentativní nezájem o mimozemšťany, pánbíčkářský odpor, otravování láska bab a když jsem se dozvěděla, že jsem "nějaká uklízečka a zmetek a že mám jít radši vytírat schody", což mi řekla nějaká kunda, co nikdy do diskuze nepřispěla a blbeček, co strašně prožíval svoje utrpeníčko ... tak jsem se na ně vykašlala.
Když mne Dračica vyrazila z diskuze, tak všechny ty vypatlaný čůzy, co o mimozemšťanech nevědí absolutně vůbec nic, projevily radost, že se mohou opět inspirovat příspěvky.
Jak někdo může jen tak rozjebat tak cennou diskuzi? Ta diskuze byla cennější, než obsahy sdělení Válkové. Jenže to bylo na jejím webu...
Protože jak jsou pani strašně citlivý a vnímaj Říp, to si můžou vykládat skoro všude, ale reálnou diskuzi o reálných mimozemských kontaktech, to člověk jen tak nenajde.
Tak jsem nechápala, co se to proboha děje.
Pak se vzápětí vyprdelila Elenka Danaan, Válková ji evidentně zobala z ruky, všichni začali tancovat kolem Elona Muska .... fakt jako kdyby byli začarovaní.

Dnes žádná veřejná diskuze není.
NWO je určitě spokojený.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter