Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.2.2022 >


Z toho všeho, co jsem zjistila, mi jednoznačně vychází, že polosvětelné družice na nebi, které podle mých vlastních zážitků a informací patří Galaktické federaci, se dají vyfotit.

Z toho plyne, že se nejedná o mou osobní halucinaci.
To dá rozum, i kdyby věda popírala rozum.

Jenže ta teorie, že jde o hologram, je samozřejmě možná.
Dá se v tomto pouze rozumově odvozovat.
Podle mých vlastních zážitků mají mimozemšťani s velkolepými projevy na nebi "problém". Nikoliv technický, protože v létě 2019 mi udělali na nebi diskotéku, není pro ně problém se projevit.
Jenže jsem na podzim stejného roku zažila, že jsem na nebi dlouhou dobu neviděla vůbec nic, dlouhé týdny jsem v mučivých pochybách měla pouze telepatický kontakt a na nebi nebylo vidět vůbec nic, jen šeď a šeď.
Tak dlouho mě trápili, až jsem si uvědomila, že vlastně vím naprosto přesně, co čekám - to, na co jsem byla zvyklá, co jsem znala už z léta.
Pak teprve se mi začali znovu objevovat, když jsem uznala, že není pravda "že se nikdy ani neukázali".

Začala jsem pak běžně vídat ty jejich světlice, které jsou na šedém nebi skutečně nepřehlédnutelné. Jsou na jakési polosvětelné úrovni, je to éterická struktura, reaguje na mysl a když rychle přelétává nebe, jednoznačně zaujme zrak.
Nebo sem tam nápadně blikne, zastaví se atd.
A vyfotí to foťák, tzn, je to opticky viditelné.

Že se to dá vyfotit, jsem tak nějak doopravdy dokázala až v lednu 2021, to bylo už po nejhorší válce a stav už byl natolik obstojný, že mi mohli dát důkaz.

Kdyby to byly doopravdy pouze hologramy na nebi a ovládal to někdo z podzemí a nebyla by to Galaktická federace ... proč by s takovou technologií ten někdo v podzemí nevyváděl na nebi daleko větší "show"?
Kdyby někdo chtěl mytologicky zblbnout lidstvo, aby uvěřilo ve velký přílet Bohů... tak vzhledem k idiocii obyvatelstva a podplatné vědě v moci NWO by to neměl být problém.

Tihle se chovají naprosto jinak.
Jenže vědci lžou, všechny ty kapacity přece musí platit činži a vědí "že to přece není".

Každý, kdo něco znamená a má přesah, má Bludný balvan.
To je taková malá Nobelovka pro českou vědu.
Má ji u nás povážlivě málo lidí!



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter