Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Zavírám dveře slov z kolekce Nedokončená
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 22.4.2003 (00:39:55)
další ve sbírce>


 j'en ai marre (Občasný) - 26.4.2003 > Yfča> Děkuji, zajímavé. Přemýšlela jsi někdy jaký je (jestli je) rozdíl mezi tvými depresemi (které tu popisuješ - nebo ne?) a jejími? Podotýkám, že to není otázka ne kterou mám odpověď (jinak bych se neptal).
Nicméně stejně nechápu proč jsi to publikovala pro všechny. Nepřipadá mi, že by to mělo nějaký smysl. Nechi tě vyslýchat, ale proč si to tedy publikovala? A vůbec: je nebo není dobré přemýšlet o tom, jestli něco publikuji?
Já myslím, že ano. Říkám tomu autocenzura. Je to jediné omezení, které ten, kdo publikuje na internetu má. A měl by si ho pěstovat - totiž, koho bude bavit surfovat po internetu a hledat dobrou poezii mezi všemi "deníčky", které většinou nemají valnou literární hodnotu?

A otázka pro všechny kolemjdoucí:

Proč se taková poesie rovnou nepublikuje v sekci "životní příběhy"? Ve srovnání s poesií je docela prázdná. Přitom, když kritizují nečí dílo (třeba Judy), autor odpovídá: nezažils, nechápeš. Je mi líto, to s literaturou nemá nic společného.
Pro ty, pro něž není psaní ničím jiným než terapií (což je jeden z možných přístupů) je tu rubrika životní příběhy. Tam patří politování, soucit, souhlas, podpora autorovi - zkrátka skupinová terapie.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j'en ai marre
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 4 5 7 8 10 11 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter