Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zázraky a špína české esoterické scény s mimozemšťany
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.11.2021 (20:14:48)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 9.11.2021 > čtenář> 

Roli v tom hraje i přístup lidí k mimozemšťanům GF, kteří se v posledních letech přes kontaktéry a agenty v podzemí ozvali o své existenci. Ač GF samozřejmě vyhodnocuje a započítává veškeré vlivy na chápání mimozemské otázky, jako je např. zastrašovací propaganda Hollywoodu i negativní zkušenosti působení šediváků v 2. polovině 20. století, tak přesto je výsledek takový, že veliké procento lidí, kteří se seznámili s otázkou mimozemského působení na naší planetě, mají k těmto pozitivním druhům mimozemšťanů rozvíjený postoj.
Mají pocit, že tito mimozemšťani jsou povinní jim pomáhat, milovat je, dělat pro ně první poslední, předcházet si je a vnucovat se.
Zkrátka dost velké procento lidí je tak rozjívených a houpajících se na lustru a žádné pomoci si neváží, že už je to jen a jen odraz úpadkovosti společnosti. A s takovým materiálem se nedá jakkoliv pracovat, než je eliminovat.

Problém, že mimozemšťani GF žádnou takovou povinnost nemají, naopak mají zájem nás zničit, pokud bychom pro Galaxii do budoucna představovali bezpečnostní hrozbu a míra jejich znechucení nad naší společností je značná a velká. Myslím, že i oni jsou rozčarovaní ze stavu naší society více, než si kdy mysleli, že budou.
Proto se upustilo od idealistických verzí lidstvo kompletně zachránit a očkovaní se masově zachraňovat nebudou ani po civilizačním kontaktu s nimi.

Jsou to ty vrstvy obyvatelstva, které selhaly jako vzdělané elity, nebo jako vrstvy pablbů prožívajícíh každé televizní vzrůšo, které se jim naservíruje, "občansky uvědomělé" davy, které doslova překáží jakémukoliv projektu do budoucna, který by měl potenciál naší civilizaci zvednout z bahna.
Kdy NWO zabíjí a pronásleduje vysokofrekvenční nepohodlné jedince, zatímco dav zrůdiček s tím souhlasí a tleská tomu.
Tož tak.
Říkám, láska a lži nejsou moje aprobace.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter