Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zázraky a špína české esoterické scény s mimozemšťany
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.11.2021 (20:14:48)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.11.2021 > čtenář> 

Narazila jsem i na názory, že mimozemšťani nejsou dobří, protože to by přeci nedovolili, aby se nějaké očkování proti covidu rozjelo a všechny ty pitomce by zachránili.

Jenže tihle mudrlanti absolutně ignorují realitu.

Realita se rozjela takto:
Na konci roku 2019 a začátku roku 2020 se podařilo odvrátit válku proti Íránu.
Jenže mezitím planeta Země - její vědomí povolilo Covid-19, bylo to planetární přání.
Zatímco mor a podobný chuťovky mohli mimozemšťani z Galaktické federace odvrátit, tuhle nemoc ne, protože planeta tu nemoc povolila.
Okamžitě se to projevilo zlepšením jejího zdraví, když se omezil turismus a veškerá další zbytečná doprava.


A na lidstvo to funguje jako síto ve velké zkoušce.

Nechutná manipulativní do očí bijící debilizační mediální masáž - první zkouška.
Uvěří ji člověk, který si zaslouží žít v novém věku Vodnáře - éře svobody?

Uvěří, že na trochu jiný typ chřipky pomůže očkování?
Když zdravý rozum říká - ne?
Že to nefunguje dodnes a jen a jen to podporuje nové mutace?

Uvěří člověk tomu, že proti chřipce je nutné očkovat i děti? Uvěří tomu, že chřipka je natolik smrtelná nemoc, že je nutné kvůli tomu zastavit, vyděsit a vyvolat zlou krev v celé společnosti nápadným naléháním na očkování a terorem neočkovaných, ač je ta vakcína dobrovolná?

Pozor, ta vakcína je pořád DOBROVOLNÁ - takže kdo podepsal, že klidně exne a nebude se hádat, prosím poslužte si.

Vzhledem k tomu, jak se tzv. vyspělý svobodný inteligentní svět zachoval, se nelze divit, že ještěrky měly právo toto uskutečnit.

Kdo je oočkovaný, propadl ve zkouškách z nezávislosti, svobody a inteligence.
Nepatří do nového věku.
Dobře vymyšlená kosmo čistka.

Bylo by proti kosmickému zákonu zachraňovat miliardy zlých tupých bytostí, co milují totalitu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter