Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.3.2021 (00:51:11)


Čtenář - 6.3.2021 > Já tady píšu o červené tečičce, takže tvé zelenotečné pindy míří komplet mimo. A nikdo mi nevymluví, že mnou objevená červená tečka jsou jasní mimozemšťani, které ale asi vidím jenom já, když vrchní debžotice zůstává slepá, i když jí k tomu namaluju šipku. Trefíš vůbec do mísy, nebo tvá guvna bloudí po vnější stěně hajzlíku?

Podstatné je, že teď víme, že PřilítliMimozemšťani je skutečně falešný prorok, který nevidí mimozemšťany, ani když jí k nim namaluju mapu. Je tak zaslepená averzí k imaginárním nepřátelům, že se spirálou vesmírné hierarchie sklouzla o úroveň vnímání níž. Na vesmírné spirále vnímání je záludné, že propady jsou tak plynulé a neznalé.

Jedinci sešlí z cesty proto vůbec nepoznají, že jejich vnímavost byla otupena. Programově pokračjí v hlásání již vyprázdněných hesel, naprosto slepí k proměně vnější i vnitřní situace. Jsou to oživlé mrtvoly v pravém smyslu, zakládají více či méně poblouzněná hnutí a vždy pod spravedlivou záminkou prosazují násilí a krev.

Teda Magdo, ty jsi ale odporná krakatice.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter