Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SNÍH
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


j.f.julian (Stálý) - 29.1.2020 > https://youtu.be/CcWB2alKGp4?list=WL

a když už rap, tak jedině v tomhle balení!

Zkouško apod. Nemám rád a připadá mi to navýsost směšné, když kdokoliv kritizuje kohokoliv TVOŘÍCÍHO, a to na jakékoliv úrovni kvality.
Všichni samosebou nemůžou býti na mé úrovni (no.1), ale i já jsem na tom musel makat mnoho let, takže jsem důkaz toho, že každý se může dostat výš!
Takže-děvenko, či pane, nejdřív ukaž co umíš a zvedni se s kavalce, najdi odvahu to publikovat, vědom si toho, že na druhé straně kromě lidí s talentem jsou i tací, jako ty...a pak někoho kritizuj!
Tuhle životní pravdu, dá se říci přímo MOUDRO jsi četl ode mě už mnohokrát, bohužel ti to stále nedošlo!!!

Navíc - když chceš komukoliv ublížit, tak je to jako se sexem - I NA TO MUSÍŠ MÍT TALENT!
A také fantazii a slovní zásobu, musíš být sečtělá a vědět podstatně víc než dotyčný! Alespoň o tématu, o životě a smrti víš hovno, to už tu víme všichni.
OK, Čapka sem nebudu dnes tahat, ale Šalamouna bych možná mohl... Ale k čemu by to bylo, když nepochopíš ani velikána mého rozměru...

(vysvětlivka-najdi si ve slovníku slova jako NADHLED, NADSÁZKA, IRONIE, ale také SAMOŽER apod.)

a hlavně děvenko malomocná...

HLAVNĚ POHLAVNĚ!

pa, jdu pařit, neb po noci prožité na 200 procent s děvčaty překypujícími talentem a sexappealem jsem připraven na pár litránků toho dobra, tedy bílého vína z krabice s colou 3kvality. (to abych ti udělal radost, protože pravdu bys nikdy neunesla...)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter