Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROTI PATRIARCHÁTU NA VŠECH ÚROVNÍCH z kolekce Proti patriarchátu na všech úrovních
Autor: Kirké (Občasný) - publikováno 16.4.2003 (22:34:22)
další v kolekci>


Gino Hašler (Občasný) - 17.4.2003 >

FS - jak je videt,  problem se starsimi vyrazy mas ty. Svedci o tom to, ze terminu buzerant pripisujes derogativni vyznam, zavanejici homofobii. Buzerant je ten, kdo otravuje nemyslnymi pripominkami, navrhy nebo ciny...nebo jsi snad nikdy neslysel vyraz "nebuzeruj!"? Jestli jste ovsem z toho slova za poslednich 30 let udelali urazlivy titul, nevim o tom a pak je to tvuj problem a ne muj.

"Cerny" neni zadna urazka, zrovna tak jako "bily". Negr ano, ale "black" slysis bezne ve zpravach a ctes v novinach. Druha obdoba je "african-american", ale to je trochu pritazene za vlasy, protoze vetsina zdejsich cernochu nejen ze v Africe nikdy nebyla, ale navic o ni nic nevi. Johanesburg hledaji na mape zhruba na Sibiri a lehce pozdvihnou oboci, kdyz se dovedi, ze Mandela opravdu neni spanelske vino...samozrejme, ze takovi nejsou vsichni, ale vetsina tech, kteri stale bublaji o sve etnicke kulture. To jsou fakta, to neoddiskutujes, navic v tom nezijes, tak o tom nic nevis.

Dekuji za "Upozornuji te", tykajici se informace kdo smi co rikat (ja mam mimochodem na zaklade prvniho clanku ustavy pravo na to rikat svobodne co si myslim kdykoli, kdekoli a komukoli - od metare po prezidenta) , to je zabavne. Presne jak zakon zavedeny starostou Kocourkova; pouze zapomel pridat, ze "sprosty jako dlazdic" by si smeli rikat pouze dlazdici, "nazdar dedku" by si smeli rikat jen dedci a ne mladici mezi sebou, no a prastit se kladivkem do palce a zarvat "kurva" o tom uz vubec nemluvim, to by na jednoho mohla zena pochybneho povolani uvalit zalobu "jako prase" ( tak, a ted me budou zalovat prasata)

No a na trochu vaznejsi notu. "Bily stary buzerant jsi mozna ty i se svou povadlou manzelkou"; jednak nevim co s timhle ma spolecneho moje mazelka, ze se ji dostalo tve pocty, ale hlavne koukam, ze tve poukazani ze "predvalecne (?) vykopavky se musi drzet obecnych pravidel slusnosti formulovanych zakonem o hanobeni.."se patrne vztahuje opradvu jen na ty vykopavky...soude podle tveho zpusobu vyjadrovani mas nepochybne privilegium na to naprosto kaslat.

Zaverem pouze klobouk dolu tvemu "protipatriarachalnimu" citeni, jiste odevzdavas sve nikoli povadle, ale kvetouci zene nebo divce veskerou vyplatu, varis a peres pradlo az se hory zelenaji, chodis na rodicovske sdruzeni(pokud uz to nezrusili), zehlis po vecerech, zatim co tva lepsi polovina se diva v TV na kopanou a bez odmluvy vyhovis prani, aby jsi vykoupal deti a dal je uz konecne spat. No a nad tim ze pred usnutim dekujes Bohu za to, ze nemusis menstruovat a kojit priviram jedno oko.

Zij blaze kamarade, a nedelej kvuli kazde blbine revoluci


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Gino Hašler
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter