Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Adepti do knihy leden 2013
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 12.2.2013 (09:49:13)


 Marthas (Občasný) - 24.3.2013 > Pan Kedlub> Předpokládám, že jsi to ty, Leviathane - ex, jukla jsem se a zjistila, že sis svůj nick dá se říct zrušil sám!!:) Na tvou první otázku, ano, myslím si, že nějaký dobrý autor je, respektive byl, páč ho odtud nějakej anonym vyšašil, nebyls to náhodou ty, ten anonym, co vyšachoval Hajdaláka, jinak souhlasím, s tím, že epidemie modernismu je opravdu strašná ale stejně si myslím, že kdo hledá najde!! Dále souhlasím, že má tvorba není nic moc ale o tom, zda je podprůměrná silně či není jsme se momentálně nebavili, ne!! A ano, souhlasím, že ty tu žádnou konkurenci nemáš, jelikož se tu poslední dobou tvoje průměrná dílka na dlouho neohřejou, buď si necháš vymazat obsah sám anebo ti bloknou nick, za což si,a to si přiznejme, většinou můžeš sám... Tak nevím, kdo tady blbne!!:)))

PS: Vidíš, většinou jsem s tebou souhlasila, tak netřeba se hádat, sire Kedlub -no!!:)))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Marthas
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter