Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Adepti do knihy leden 2013
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 12.2.2013 (09:49:13)


 Marthas (Občasný) - 9.3.2013 > Il Comandatore> Leviathane, pokud tě tedy ještě nezablokovali, čemuž se nedivím, koho by bavilo, pořád blockovat různý nicky s prominutím nějakýho magora, tak ano už ses k mé tvorbě vyjadřoval párkrát, sice nevím, jestli ti čtenáři byli také tvá práce,ale asi ne, jak koukám, ti totiž měli jakoustakous úroveň, ano má tvorba není tak dobrá jako některých jiných, možná, že není ani tak průměrná jako ta tvoje, ale je dá se říci rekreační a já si myslím, že jako zneuznalá autorka bych nikdy neklesla, tak hluboko jako jsi klesl ty!!!
Asi bych měla být vděčná, že si se mou tvorbou nudil k smrti a říct, že je někdy lepší, jak koukám, být tím podprůměrem někdy možná průměrem, když takovým pošukům jako jsi ty, člověk pak nestojí za urážení ale já stále tvrdím, že urážíš pouze ty, co ti podvědomě připadají jako konkurence tvé tvorby, a že stejně ty nej, na ty by sis netroufl...

PS: Taková menší pomstička, abys musel číst mou tvorbu, v komentech ji určo nečekáš!!

Leviathan
Leviathan prý je pěkný lhář,
dál také sprostý žhář,
podpaluje základy Totemu,
"život" nám a "smrt" jemu!

"Život" nám a jemu krapet "slávy",
po Totemu už se o něm šíří zprávy,
jeho hlody proslaví ho líp,
než kohokoliv dobrý vtip!!:(

PS: Bylo mi ctí si z tebe krapet vystřelit a kdybys nevěděl,co to je, tak je to pokus o pamflet ale každému více znalému literatury dojde, že jím asi není:)
Zdraví Marthas a přeje ti více překážek ve tvé činnosti
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Marthas
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter