Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na blití
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 7.10.2011 (13:53:09)


 Aaen (Stálý) - 12.10.2011 > Mima> Mimo, času je málo v dnešní době, přesně tak. Čeho lidstvo dosáhlo průmyslovou revolucí, zavedením peněz, soukromého vlastnictví a podobných věcí? Jeden přítel mi kdysi řekl: "tahle doba není pro lidi jako jsme my".

Naučil jsem se v tomhle světě adaptovat (adaptace je přece evolučně jedna ze základních podmínek přežití). Pracuju už poměrně dokonale s logistikou času, abych si doslova URVAL pár minut nebo někdy i hodin denně pro sebe. Nerad bych se totiž zbláznil a nerad bych, aby se ze mě stal human resource ("lidský stroj", jak říkám). Knihu píšu na netbooku ve vlaku a podobně. Hlídám si taky hodně stravu, abych jedl vyváženě a zdravě, občas přírodní potravinové doplňky, ale nepřeháním to s nima. Sem tam bylinkový čaj, třeba na uklidnění. Pak mám víc energie. A práce s psychikou/duší.

Řeším jednu věc: žít svůj život, a být často nevyspalý (protože den prostě nenatáhnu), nebo se vyspat a jen chodit do práce a z práce. Dávám přednost určitému kompromisu.

Taky bych měl víc uměleckých aktivit, ale volím priority. To jsem se naučil od těch manažerů. Aktuálně tedy skoro nefotím, nevěnuju se kapele, nehraju naživo, neaktualizuju svoje weby a neskládám hudbu. Píšu knihu, texty v ní jsou staré i 12 let, a poslední dobou jsem psal prakticky denně báseň - mnoho energie, inspirace. Je to hodně i o pocitu - co mám náladu dělat. Nechci se ve volném čase nějak moc do něčeho nutit. Třeba si jenom v neděli lehnu a jsem sám, nebo jdu ven se středoformátovou zrcadlovkou nabitou černobílým lfordem :)

A ke smyslu života? Jeden člověk mi napsal: "A ked uz jedinec nie je schopny urcit co ma zmysel, povie si ze bude aspon robit nieco co ho bavi."
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aaen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter