Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí BOUBELATÁ PRDELKA z kolekce Próza
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 12.9.2011 (09:14:24)


 Bajata (Občasný) - 12.9.2011 > čtenář> určitě odpovím. Myslím si, že na Totemu nejsou jen tupé davové ovce.
Nevypisuju se. Nemám už co ztratit. Za komunistů táta emigroval do Německa. Užil jsem si. Tahle současná totalita je ještě horší. Mám za sebou 30 let v komunismu a 20 let v týhle sametový totalitě.
Důkazy se najdou jestliže daj všechny záznamy reportérů. Snímaly to kamery.
Jinak mám oficiální dokumenty, které potvrzují snahu policie proti mě. To když jsem demonstroval proti církvi.
To jsou jedni z největších lhářů a zlodějů. Byl jsem u adventistů sedmého dne 13 let. Promluvil jsem o jejich podvodech a násilí proti těm, kdo se jim postaví. Stejně jako tahle vláda.
Jestli chceš víc, napiš mi email nebo se můžeme sejít.
Tohle cenzurou stejně neprojde.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter