Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí BOUBELATÁ PRDELKA z kolekce Próza
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 12.9.2011 (09:14:24)


Bajata (Občasný) - 12.9.2011 > Rozumím. Tohle jsem napsal jen proto, abych se ujistil že mi to Totem určitě nevydá.
Protože jsem viděl a byl u toho přímo, jak policejní provokatéři v civilu házeli po těžkooděncích dělobuchy při demonstraci10. září 2011 ve Vansdorfu. Přesně jsem ve svém příspěvku popisoval jak jsem viděl policajty v civilu že telefonují z policejního auta u školy ve Vansdorfu a pak provokovali dav pokřikem hesel a jeden z nich hodil dělobuch. Poznal jsem je bezpečně, protože jsem je měl možnost u té školy pozorovat téměř 4 hodiny. Navíc to byli dost atypické tváře a když jsme byli za komunistů jako trempové honění policajtama, bylo mezi náma spousta tajných StB. Takže jsme se naučili jak je poznávat.
Kdo bude chtít vědět co jsem viděl, napište. Píšu o tom Ministerstvu vnitra, Poslanecké sněmovně a Klausovi.

Boubelatá prdelka je opravdu jen test cenzury. Nic víc.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter