Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
(existenciální) krize
Autor: centaur (Občasný) - publikováno 16.1.2003 (20:42:26), v časopise 5.3.2003


centaur (Občasný) - 17.2.2003 > Zdálo se mi, žes chtěl nějaké srozumitelné kritérium, které by obhájilo plkání. Nenapadlo mně nic měřitelného, nic ne příliš abstraktního, abys to uznal, než právě kritérium nabídky a poptávky - tolik proč jsem vyšel na trh s nabídkou a poptávkou. Myslel jsem si, že řeči typu: pro mě to má smysl a pro mnoho jiných lidí také, by asi u tebe neobstály, protože smysl není nic objektivního, což jakobys se svým pozitivistickým přístupem vyžadoval.
Rozhodne nemohu souhlasit s tvrzenim, ze "je nesmysl cist cokoliv, co je prilis stare, aby to mohlo byt aktualni." Nevěřím v ideu trvalého pokroku, že jsme na tom čím dál tím lépe, že víme čím dál tím více a že nám historické osoby a knihy nemohou nic nového nabídnout dnes, když se epocha, v níž vznikly, zdá překonána.
Konci tvého příspěvku bohužel nerozumím, nevím co myslíš, co nemohu popřít, co podepřít, co kritizovat. "). Jestli pak vykrikuji antiplkaci hesla, tezko to muzes poprit, je to fakt. Snad muzes tvrdit, ze je to nevyhnutelne, ale to jen tezko podepres. Neni to ale negativni odsouzeni, spis vyzva k ponekud jinemu pristupu. Sam ukazuji, co si pod tim predstavuji. Pokud se ti to nelibi, kritizuj tohle. Zadam pouze vyssi presnost uzivanych pojmu, ponekud formalnejsi upravu umoznujici snazsi kontrolu. Co proti tomu muzes mit, pokud jsi intelektualne poctivy?"
Můžeš mi to objasnit? PS: oceňuji, žes naladil smířlivější tón dikuse (pokud to teda není jen mé zdání)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli centaur
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter