Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Probouzení ze života (1) z kolekce Probouzení ze života
Autor: carisimo (Občasný) - publikováno 6.4.2011 (19:39:11)
další v kolekci>


Bajata (Občasný) - 7.4.2011 > Přikláním se k Anathes. Určitě napiš, dej vědět. Přijdu se mrknout.
Nemáš přání kritiky, ale jestli je to vyprávění a konverzace, super.

Kdybych to četl v knize, něco bych upravil. Ale nenech se odradit, je to jen můj pohled. Určitě by to chtělo pokračování.
A co bych upravil? co by bylo čtivější?
Tak např.:

,, Pootevřené oči se obtížně srovnávají s rozpouštějící se tmou, která je navíc ještě rozmělňována sněhovými krystaly, snášejících se do mrazivého prozření."

Jako čtenářovi mi to dává větší možnost rozvinutí představy, mé vlastní fantazie toho, co jsem třeba sám prožil nebo pociťoval. Dává mi to určitou svobodu ke stotožnění se s tebou.
Ale jak říkám, je to jen můj názor a pohled. Nenech se odradit.
Jiní to mohou vidět úplně jinak než já a napíši ti třeba úplně jiný názor. Toho se ale neboj, všichni jdeme touhle cestou a učíme se. Přijmout to nemusíš :-)
Hodně štěstí a těším se na další. :-)
Pokud budu hodnotit po stránce konverzačního vyprávění, dávám určitě 5 bodů.
Pokud po literární ((MŮJ POHLED)) nechci ti dát míň jak 5. ale ruší mi to mírně věci, o kterých jsem ti psal.
Ještě jednou: NEDEJ SE ODRADIT A HODNĚ ŠTĚSTÍ. !!! :-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter