Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podzimní Oxfordshire 7*50/50
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 15.11.2010 (16:33:38)


 Čtenář - 23.11.2010 > Lumiik> tyhle krajinky jsou geniální? hehe ty jsi směšnej blbec toto o sobě prohlásit může jen kokot ..na tomto šitu nic geniálního není to bych o tobě musel slyšet jinde než tady a hlavně toto by museli prohlásit jiní maséři než ta banda kokotů co tě tydle hovna naučila..btw ani jednoho z těch ubožáků přes tvýho jirků nepovažuju za současnou ikonu takže si můžeš věřit čemu chceš ale sterilní hovada nikdy nepřekonaj samy sebe jedině naučí stejný srance takový průměrný lůzry jako seš ty a tím cestu umění taky neprošlápnou protože tato cesta je vyšlapaná jako tvoje prdel ty pražský vykuřovači..pochop že z tvých maleb je docela čitelná i tvoje problematická orientace ale nic víc si od nich neslibuj nic víc tam nacpat nedokážeš ..a mně tím den nezkazíš :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter