Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LH11 105/177
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 1.9.2010 (21:04:34)


 Lumiik (Občasný) - 9.9.2010 > Tomas Prchal> 

Táákže. Přemýšlím o své tvorbě hodně, nepřetržitě. A možná proto je to taky tak těžké popsat - je toho moc. Ale měl bych asi trénovat:_ú

Zkrátka jsem se svým vývojem celkem spokojený. V drtivé většině dělám co chi a jak chci a celkem mi to vychází, někdy překvapivě dobře - to je takový soukromý obecný pohled. Někdy se vracím a vidím, že někde jsem byl odvážnější a měl vetší volnost, jako bych se trochu bál, ale snad to zbytek bázně ustoupí.

Spoustě věcí se nevěnuju - myslím témat i techniky ke zpracování - ne že bych je neviděl, je mi to nějak vnitřně nestojí zato.

K té shora tvojí kritice. Já myslím, že vývoj mám, prostě jím procházím a promiň rychleji než jsem viděl jinde - tím nemyslím zdejší prostředí, i když zde je ustrnulých dost.. Myslím, že je pohled na mne jako opakujícího se manýristy povrchní. Poznámka o barevnosti a kompozici mi nesedí - nechal bych si vytknout leccos jiného, ale barvy mi jednou za čas ukážou kdo je tady pánem, ale jen za čas a kompozici, jakkoli to zní nabubřele prostě neřeším, protože jí prostě mám.

Těžko to tu psát - navíc bych nerad aby se sem někdo navážel a zase předhazoval, ze jsem namyslený či podobně. Koneckonců, já vím co neumím a co jěště umět chci, ale to neznamená, že se budu bát toho co umím. Těď mne napadá poznámka k manýře - bojím se toho už delší dobu. Tady u tohoto příspěvku se ti nedivím - pomocné linky se objevují u mne už dlouho a upřímně řečeno si tak pomáhám když to netrefím v té předkresbě, resp. nepodaří se mi aby dostatečně zazněla linka skizzy. Těď uveřejním dva příspěvky v jednom - u toho s lachtanem je patrná ta dopomoc a boj a u kraba je linka jen hrou navíc - nemyslím zbytečnou, která nekazí jakous takou lehkost. O lehkosti a boji by bylo na další odstavce. Ještě bych se vrátil k té manýře - vidím jí všude kolem. Už dávno si nedělám skizzy, vše rovnou, protože jsem si všilmnul, že přenosem se něco ztrácí.-..Asi před rokem jsem si uvědomil jak tenká hranice - co je živé a co už mrtvá dokonalost - ta umrtvující dokonalost to bych chápal u leckoho skvělého jako manýru a toho bych se snažil vyvarovat. Manýra ovšem nemusí být vůbec spjata s těmito doteky dokonalosti a slouží dobře tomu, kdo má k dokonalosti dál.

Co týká například rady o práci v plenéru - děkuji ne. Mne zajímají výhradně mé dojmy a a vzpomínky na například mé procházky a tak je zachycuju. Promin, ale plenér je zavádějící nuda, kterou nemám zapotřebí. Stejně vidím co chci a to si pamatuju, včetně barev. Možná se má barevnost opakuje, ale nevidím na tom nic špatného. Já se držím toho co vidím a nemusím za každou cenu dělat zelené nebe, jen proto abych si dokázal ze umím zelené nebe...a ještě malá poznámka v radě - myslím / a nehledej v tom nic špatného/ že pokud někdo radu chce, tak si o ní řekne. To samé se týká kritiky. Nemám zaškrtnuto, že bych o ní stál, tudíž o ní nestojím. Za celou tu dobu co jsem tu - ted bych nerozebiral co tu furt delam/ jsem dostal asi maxi dve trochu podnětné poznámky.. casto jsou zdejsi kritiky uplne mimo, nestalo se, ze by nekdo poukazal na konkretni nedostatek  - coz nechapu, samozrejme sve nedostatky vidim a jsem smiren, ale nikdo se zatim moc netrefil. To jen tak. Ale kdyz jsi to ted tak nejak lip vysvetlil, o co jde, tak bych spis navrhoval skocit nekdy na pivko ci tak. Rad budu o necem diskutovat a ze by se toho ve vztahu k vyse popsanemu naslo dost a v prostředí těchto zpráv mi to asi moc nejde, jak vidět:-ú - studujes v Praze?


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lumiik
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter