Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kouzlo noci z kolekce F's
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 12.7.2010 (22:44:00)
další v kolekci>


 Abstt (Občasný) - 19.7.2010 > Bajata> Rozhodně, bez mých vnitřních pocitů a nálad bych asi nebyl schopný tvořit co tvořím protože to z nich přímo vychází.
Ten dotaz na výstavy je asi největší kompliment kterýho se mi zatím dostalo, těší mě že myslíš že je má tvorba na to dost dobrá, bohužel já si to zatím ještě nemyslím.
A když bych si to myslet někdy začal, nevím jestli se tu v Čechách nějaké výstavy digitální grafiky pořádají, přiznám se že se zatím v tom moc neorientuju.
O tý konkurenci, nevím o nikom v Čechách kdo by dělal přímo něco jako já,, aspoň určitě ne na Totemu, a jiný Český stránky nesleduju.
Ale http://ultra-fractal.deviantart.com/gallery/?286844 to je odkaz jednu z několika skupin na deviantart.com tvořících ve stejným programu jako já, styl a pocit těch obrázků nemusí být stejný jako u mých ( což je moje největší snaha, lišit se náladou a pojetím od ostatních ), ale technika je stejná, věřím že tam najdeš i lepší tvorbu než je ta má.
A znásilňovat nic nebudu, bez obav :) Tvořím tak 1-2 obrázky za 2 týdny, občas míň občas víc, ale když nemám motivaci, tak se prostě nesnažím, díky za zprávu, potěšila mě, doufám že jsem odpověděl dostatecně na všechny dotazy.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Abstt
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 8 9 11 13 14 15 17 (18) 22 23 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41 43 44 45 46 47 48 53 54 55 56 57 58 59
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter