Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci SKOČIL JSEM, PROTOŽE JSEM CHTĚL z kolekce Jen tak...
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 18.6.2010 (08:50:41)
následující v kolekci>


 Bajata (Občasný) - 19.6.2010 > čtenář> ahoj Čtenáři, ale to klidné moře můžeš mít. Pokud Tvůj přítel bude chtít skočit do rozbouřených vln svého ,,JÁ,, a skutečně skočí. Zvláště pro nás, pro chlapy je neobyčejně těžké porazit své JÁ. Málokdo najde tu odvahu bojovat se svým uraženým egem. Pokus se mu pomoct a jestliže je natolik pyšný že pro něho je důležitější a přednější jeho ego, utíkej pryč. Ale musíš rozpoznat jestli se snaží a bojuje ten boj. Pokud ano, stůj při něm. Nechtěj aby se ponižoval. A pokud uvidíš že skočil a bojuje v těch rozbouřených vodách, začni hřát. Neboj se mu říct a dát najevo, že si ho vážíš.
No a pokud nebude bojovat, bude povýšený a nafoukaný, neschopný uznat svoji chybu, UTÍKEJ OD NĚHO !!!!!!
CO NEJDÁL !!!! Neboj se toho, je mnoho mužů, kteří touží po klidném moři. Stejně jako po něm toužíš Ty.
Moc Ti držím palce aby Ti to vyšlo. A nakonec to nejdůležitější !!!! Nikdo nemá povinost odpouštět donekonečna. Ale mám li někoho rád, je mojí povinností nedělat to, co ten, koho mám rád, nemá rád. Nedělat to, co mu vadí. V každém vztahu je důležité vědět, že ten druhý vůči mě nemá žádné povinnosti, ale já vůči němu ano. Dělat mu radost a snažit se nedělat, co se mu nelíbí. To ale musí být naprosto vzájemné a oboustrané. Pokud toto pravidlo dodržuje pouze jedna strana (kterákoliv) je to špatné. Potom to je využívání a obrovská neúcta ke svému partnerovi. Proto co nejdříve od něho co nejdál. Je to pouhý parazit, který využívá dobroty a lásky toho druhého.
Přeji šťastnou plavbu...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 13 14 15 16 19 20 21 22 23
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter