Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kápni, kapej, kap
Autor: Simonka (Občasný) - publikováno 31.5.2010 (01:44:25)


 whispermoonlite (Občasný) - 2.6.2010 > Simonka> jestli se ty dvě roviny, tj. lidská a literární vylučují, nebo ne, se musí vyzkoušet v každém případě zvlášť. - moje zkušenost mi říká, že se převážně vážně vylučují. - patrně budou i nějaké výjimky.

rozumem vzato, není to překvapivé zjištění. mnozí autoři dávají do textů ze sebe to nejlepší a na to ostatní jim nezbývá. - a týká se to i třeba způsobu prožívání v textech a mimo ně, a určitě i dalších věcí. - když jako čtenářka komunikuješ s autorem, jak se zjevuje skrze text, když si vytváříš nějaký vztah k subjektu básní, nemůžeš od autora chtít to samé i mimo básně. - asi budou případy, kdy rozdíl není velký, ale převážně tam rozdíl bude.

ty jsi taková komunikativní, třeba by sis mohla aj dělat ňákou průběžnou anketu, co Ti na toto téma kdo řekne.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli whispermoonlite
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter