Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Křičela jsem
Autor: Simonka (Občasný) - publikováno 13.1.2005 (16:17:51)


 Simonka (Občasný) - 2.6.2010 > měděnobradý> 

Dobrý den, omlouvám se, že reaguji s takovým zpožděním, ale je to přeci jen starší báseň a to je možná i důvod proč se mi Vaše kritika neobjevila v poznámkách.

 Vaši kritiku nevyvracím spíše děkuju a skutečně si cenním, že jste jí věnoval tolik času.

Protože nevím, jak "zasvědceně" odpovědět, tak jen vykreslím původní obraz, podle kterého báseň vznikla.

 

Představovala jsem si starý pár (manžele nsad) babička s dědečkem, co sedí před chaloupkou s výhledem na svůj jabloňový sad.

 

(Pár, který spolu tolik let prožil a mnohým prošel, nepotřebuje slova, aby věděli na co ten druhý myslí, stačí gesto a druhý hned ví co znamená.) 

 

 V mém obrazu babička lamentuje, dědeček mlčí (babička zná a ví co, které jeho mlčení značí a dojde jí, že lamentace je, hloupým hrachem), na usmířenou, jim jabloň chystá hostinu.

 

to je vše, jen takový proteplený idylický obrázek, mladého děvčete, o lásce dvou lidí na sklonku života :-)

 

Klidně napište, jak by se snad dala báseň přetvořit, nebo cokoli, ráda příjmu jakoukoli radu

 

Ještě jednou děkuji za čas a Vaši kritiku Hezký den Simona


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Simonka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter