Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..............
Autor: toono (Stálý) - publikováno 19.4.2010 (22:47:58)


 Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > jelen> mě ne, to byla ta studna... tohle je spíš jako to cílové jezírko...-jen pršet a hodit to do ČB. ..zrovna jsem teď koukal na kousek Offretu, po jeho obvyklých rozjezdových 30min. tohle dílko taky vypadá moc dobrě... Jsme /alespoň v běžném vědomí/ opravdu slepí vůči tomu, co je opravdu realita plynoucí kolem nás... natož zmiňovaná pravda... té konečné nedosáhneme za života, ani po smrti, ale až opravdu dojdeme na věčnost skrz ten náš virtuální vývoj... a přitom všechny její dílčí předstupně taky platí... no je to takové zvláštní, ten svět paradoxů kterého se tak masivně ve filmech dotýkal pokud vím jen On.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miloš...
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter