Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když všichni spí
Autor: JjAaNnAa (Občasný) - publikováno 1.2.2010 (00:20:53)


Abstt (Občasný) - 1.2.2010 > To je jako by to bylo o mě... A přitom vím že není,
jen je to o někom kdo mi je hodně podobný.
''Chtěl bych někoho, kdo se mnou stráví klidně bezeslova celou noc u okna.
Někoho, komu nemusím říkat, jak mi je.
A bude to vědět.
Cítit.'' - Jo, za to bych taky dal vše na světě...

''Je mi téměř čtyřicet a nemám nic. Vůbec nic. A vlastně ani víc nechci.
Nezvládl bych žít a tvářit se, že jsem šťastný. Protože štěstí necítím a nikdy jsem ten pocit nezažil.
Štěstí mi není souzeno.
Pro mě, žádné štěstí není.'' - Není mi téměř čtyřicet, vše ostatní je jakobych to řekl já...

Mohl bych pokračovat v citacích, místo toho ale radši napíšu že to co jsi napsala je dokonalé, pro mě to má největší hodnotu ze všeho co jsem kdy četl...
Mrzí mě ze je to tak smutné, přál bych hlavnímu hrdinovy příběhu aby se dokázal udržet a nakonec aby přece jen uskutečnil to co chtěl, i když to vypadá že to už není možné...I když to vypadá že je na tomhle světě sám, nikdo ho neslyší a nechápe...
Sám není, jsem si jistý že ho chápe minimálně jeden člověk...který se cítí stejně.
Který stejně tak přestává věřit tomu že se jeho přání splní, který stejně tak přestává vědět kdo a proč je...
A který také cítí neustále jen opuštěnost a samotu...
Který se prostě celkově cítí úplně stejně, byť je těžké uvěřit že někdo takový je... Ale přece jen snad možná zároveň i ví, že i když tyhle pocity přetrvávají, není už úplně sám...
Hrdina tvého příběhu pro něj může být světlem jeho života... Sám jsem tomu nevěřil, a není to dlouho co jsem to zjistil, ale i pro toho nejosamělejšího člověka existuje jeho dokonalá spřízněná duše,
i když je někdy třeba bohužel strašně daleko...
Ale nikdy není a nebude daleko tím co cítí.

''Mám říct dobrou noc......nebo sbohem ?''
Dobrou noc prosím...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Abstt
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter