Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Neo-dynamický výlet pana Broučka tentokráte do XXII. Století
Autor: A.x.e.l (Občasný) - publikováno 18.12.2009 (00:32:22)


 A.x.e.l (Občasný) - 24.12.2009 > blondýn> tady bych připomněla, že ten text byl původně psaný do soutěže o panu Broučkovi (jak jsem psala do popisku příspěvku), a pokud jsi četl Výlety pana Broučka do Měsíce, pak ti jistě neujde, že pan Brouček byl přízemní, omezený maloměšťák. co tím chci říct, v té knize se Čech snažil kritizovat jednak lidskou omezenost, těch nevzdělaných neznabohů, a jednak třeba i výstřednost Múz, které se na Měsíci neživí ničím jiným, než poetickými texty.

a tak proto jsem popisovala to, co pan Brouček dělal, jelikož to byla náplň jeho žiovta, a tedy i kritika lidí podobného kalibru. ostatně říká se, že postava pana Broučka prochází historií...

musíme mít také na paměti, že soutěž byla omezena jen na určitý počet znaků, v přepočtu asi tak na dvě stránky formátu A4, čiže jsem děj musela poněkud zrychlit a pokud možno uzavřít.

jistě je to celé out, obyčejně si hlavně vybírám téma: a totiž - nic. a o tom dokážu psát neobyčejně poutavě i NE-květnatě .-D , ale právě tady jde o to téma, o postavu pana Broučka a další faktory.

ale je dobré znát ohlas lidí třeba i tady, jak se jim to čte, jestli je to upoutalo atd. tu stylistickou neučesanost ve spojkách nechápu, to bys mě mohl s trochou chuti vysvětlit. na přechodníky si musim dávat pozor.

chci jenom říct - tohle určitě není konečná. je to jen krátký, navíc nudný text, který musel dodržovat určitá specifika - a tak vlastně pochybuju ohledně toho, jestli jsem jej sem měla dávat. ostatně je vcelku logické, že když se neposuzuje podle určitých kritérií, která byla dodržována, nelze text hodnotit jako celek. ale to proč jsem popisovala to, co jsem popisovala, je vysvětleno při postavě pana Broučka.

jinak díky za názor.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli A.x.e.l
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter