Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sailor
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 3.2.2009 (15:20:40)


 Sallybill (Občasný) - 24.2.2009 > Zeanddrich E.> 

Ó né, prrr...! Nerad bych, aby to vypadalo, že mi leží v žaludku. Jenom mě vždycky překvapovalo, jak dokážou být hluboce věřící, zlí. Nepochybuji o Wojtkových kvalitách, ale kdo jinej by si měl uvědomovat líp než on, že je za své činy zodpovědný? Někdo tady vystaví dílo, aniž by jakkoli chtěl ublížit a Wojtek, jsa inteligent, ho kvalitně urazí, čímž do jeho života zasadí negativní prvek. On neví, koho urazil, jak je ten dotyčný citově vybavený. Nejspíš jeho urážka ve skutkové podstatě vyzní do ztracena, ale je třeba brát v úvahu všechny myslitelné scénáře dalšího vývoje. Co když urazí člověka, jenž se zrovna ocitá na hraně negativního prožívání a on, postrčen touto příslovečnou poslední kapkou, třeba za něco, co by jinak prošlo, surově seřeže svého potomka? Samozřejmě, že škála těchto negativních důsledků je nekonečně široká.

  A teď mi pověz, kde bere Wojtek záruku, že pokud si dokáže zodpovědnost za taková vyústění svých činnů, nepřipouštět nyní, dokáže to i nadále? Pokud to dokáže i nadále, nestavý si tak hranici svého duchvního vývoje? Pokud svůj útočný cholerismus dokázal přijmout, akceptovat jako součást sebe, sám sobě přiznat vlastní nedokonalost, kde bere právo vyčítat ostatním jejich součásti? Díky trénované víře, má obrovský potenciál být skutečně dobrým. Díky svým invektivám se této cestě vzdaluje. Chápu, že to co jsme, dokážeme změnit jen se značným úsilím, proto na začátku nezbytně musí být pochopení. já vlastně Wojtka jenom popichuju, vím, že o tom přemýšlí. Netvrdim, že nejlíp, ale dělám to pro něj. Z lásky k bližnímu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sallybill
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter