Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hypnotická regrese
Autor: romann (Občasný) - publikováno 2.2.2006 (13:42:24)


Aenica (Občasný) - 28.7.2008 > Připomíná mi to jako úsek z Detzlerova Osvobození duše :) Alespoň mám ujištění, že i počítač může mít svůj světlý účel, když se tak dívám na tvůj článek. Inu, z vlastní zkušenosti dodám, že podobně nakydáno máme každý - více či méně. Jsem ráda, že už pominula doba, kdy jsem musela také podstupovat onen proces odkydávání, teď už beru vidle sama na druhé :) Ale je dobře, že píšeš o těchto věcech, protože je nutné je neustále připomínat a jak se dívám na tvé další články, bude to nejspíš stejně podobné počtení. Takže to mám chápat tak, že jsi sám terapeutem?

No, dala bych známku, jenže jsem na totemu už velmi dlouho nebyla a už si ani nepamatuji, jaký je zde systém hodnocení, ale někomu jako jsi ty na tom nejspíš záležet nebude :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aenica
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter