Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Prosím nekamenovat Jen se neplaš, český lide... z kolekce Poezie
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 26.5.2008 (00:32:42)
další ve sbírce>


 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > levé křídlo> Ano, ale jistě jste pochopil o co se vlastně jedná.
Prožil jsem v jisté církvi třináct let, pronikl do zákulisí a byl vydán oficiální církevní zákaz pro moji osobu do těch míst církve, kde jsou vyučovány mé nezletilé děti náboženství. Protože jsem odmítl podnikat jisté aktivity, byl jsem vyhlášen za služebníka ďábla a vyloučen z církve. Z hlediska policie a soudů se vůbec nic neděje !!! To prosím k mému postoji vůči církvím. Co se týče navracování majetku, myslíte si, že v minulosti nepostupovala církev tak, jak jsem se pokusil naznačit ? A co například doba středověku. Myslím, že Kladivo na čarodějnice je téměř povšechně smutně proslulým dokumentem o jednání a postupech církve. Jsem toho názoru, že celé ,,křesťanství,, by se mělo nejdříve vypořádat s minulostí. S tím, co napáchalo na tzv. pro ně primitivních národech a kulturách celého světa. A pak, alespoň podle bible, by se mělo ztišit, a naslouchat. Naslouchat skutečným potřebám lidstva. A ne prezentovat se tam, kde je to viditelné a kde z toho pramení popularita a prospěch. Jistě, existovali a existují poctiví a čestní vyznavači biblického učení. Ale ti stojí stranou mašinérie boje o peníze a moc. Každá církev o sobě tvrdí, že je Bohem vyvolená a jediná správná.Kolik je tedy Bohů? Tolik co církví? Omlouvám se, pokud jsem se někoho dotkl. Ale vycházím ze svého mnohaletého života v církvi a osobních zkušeností. A pracovníci či agenti StB v řadách vedení církve ? Nemáte tušení, kolik jich bylo.A kolik jich stále je. Ovšem ihned po Sametové revoluci se jejich spisy ztratily nebo byly zkartovány. Ověřoval jsem si to a mohu předložit. Pokud jste si všiml hlavních bodů, víte co jsem chtěl říci. Pokud ne, snad jsem Vám je malinko přiblížil a naznačil.
Vážím si Vašeho vyjádření. Opravdu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 10 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter