Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krajinky x, 4x60/35
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 21.4.2008 (13:53:01)


Lumiik (Občasný) - 1.5.2008 >

A/ tykejme si

B/ vim presne co myslis - zrovna ted jsem mohl tyden videt tento jev u patnacti kolegu pri praci - nekdo jede to same /aspon si to myslim, patent na rozum nemam/ stale a stale dokola uz leta, nekdo z nich se snazi o posuny, ci nove cesty, ale vetsina jede to sve zajete. Tu bych jeste rekl, ze jsou ty posuny nebo snahy tak male, ze jsou viditelne jen proautora samotneho a vetsi posun az s vetsim odstupem trebas i let a pak to vypada ze je to stale to same, ale je to jen vyvoj zajeteho rukopisu - tim ted nemam na mysli sebe - a okoli to pak vnima jako "von furt jede to samy"

C/ konkretne zde - pro mne je tu cosi maleho noveho, co jsem chtel zkusit. A pak - toto neni neco zasadniho - je to vpodstate odreagovani, udelani si radosti s vyzkousenim neceho jen malinko noveho, zrejme nepostrehnutelneho. Ale myslim ze neni duvod takove veci nedelat. Ja mam proste silne puzeni stale delat, je to spis jako nemoc a proto vznika tolik podobnych. Ale to neznamena, ze nemam 1/ strach abych nezabrednul do opakovani 2/ snahu nemit veci stejne - zde budu konkretni - kdyz uz neni videt ta malinka zmena, alespon je pro mne dulezite, ze si nezkousim na jedne jednine krajince jen jine barvy / jako to delaji /delala rada vehlasnych/. Kdyz mam tuto nemoc, nemohu se soustredit jen na intenzivnejsi hledani atd. vsak i touto cestou je sance videt neco co povede k velkemu skoku/posunu. Jasne, jsou taci co to maji hozene jinak, tech je myslim mensina, ale neznamena to ze je tato ci tamta cesta lepsi/horsi. Je pak jen trochu skoda, kdyz nekdo uz jen opakuje...

D/ Cely ten proces mi pripomina silne pronikani do "matrixu"/mam na mysli ten film - sice uz umim kung-fu, mozna i preskocit barak, ale jeste se neumim vyhnout kulce, ale to je jen otazka casu. Pak ovsem netusim, zda mam na to rozkryt matrix dal. Myslim ze nekdo se zastavi u kun-fu a nekdo se dostane mezi vyvolene - tot tedy me pocity jak to funguje. ..

P.S.: stale nevim kde caesar bere cas a chut sem lezt znova a psat - v tomto pripade alespon kratke sracky:-ú


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lumiik
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter