Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strázeň dne a trochu o štěstí
Autor: Augustin_Šípek (Občasný) - publikováno 24.4.2008 (10:50:31)


 Lyryk (Občasný) - 26.4.2008 > Ondrej Kern> jménem všech mně podobných se ti omlouvám, že jsme ti symboličností ponížili tvůj milovaný jazyk; přeju ti, abys našel významy jinde a nevytratil se ti ten nejdůležitější význam poetického slova; omlouvám se ti, že já a mně podobní nikdy nepoznali a nepoužili adorované odlehčení, experiment, hru humoru, nikdy neparodovali "nižší" žánry; víš, já a mně podobní si této možnosti nikdy nevšimli; já a mně podobní jsme tak hloupí, máme důležitý význam poetického slova před nosem a nic, lozíme si po symbolech; já a mně podobní jsme zvyklí diskutovat, protože se nepoavžujeme za árijce umění, nepovažujeme generační příslušnost za výsadu, ale spíše za náhodu a tak se vzdáváme dobrovolně výhod generační nenávisti, jež za našich časů byla vždy považována za slabou sebelítost maskovanou převratnou myšlenkou; omlouvám se ti proto, abys nás nenechal jednou ve své významné kulturní pozici, které nepochybně dosáhneš, úplně vyhladit; já a mně podobní jsme pochopili, že na tebe nemůžeme klást tak vysoce frustrující nároky, abys nás chápal, ale byli bychom mnohem méně existenciálně vrženější do nepřátelského světa, kdyby ses zavázal, že nás - ubohé - necháš prostě v klidu přežívat .)



Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lyryk
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter