Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hard Luck Woman už ne pro udavače:-) z kolekce (Nový)
Autor: malá paranoia mizí (Občasný) - publikováno 29.2.2008 (16:53:19)


 čtenář erik lukavský - 3.3.2008 > ztratila> Milá ztratilo, tady je trošku vidět, že to máš všechno nějak naruby. Když se někdo podepíše svým jménem, tak je anonymní čtenář? To jsem netušil. Že bych měl stejný jazyk jako "ondřej...", to jsem si taky nevšiml. Copak vy opravdu v té své sebezahleděnosti nevidíte, že "hovna poletující volným prostorem" a "hovna bez zábran v jakémkoli smyslu" tu píšete vy? To byl nejspíš "ondřejův" záměr. Abyste si uvědomili, že mudrovat a kecat nesmysly celý den pod něčí výtvory nebo do fóra je o ničem. Ach jo, opravdu někdy vyjděte mezi lidi. Protože zatím jste podle mě zralý na psychiatra akorát vy.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter