Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hard Luck Woman už ne pro udavače:-) z kolekce (Nový)
Autor: malá paranoia mizí (Občasný) - publikováno 29.2.2008 (16:53:19)


 čtenář Nick Ondřej - 2.3.2008 > ariel> Milý arieli,

"hade, fakta místo manipulací, kdo je horší, Filip, nebo ty, přihlašuj se zbabělče!, s diskusemi končím, přejmenuješ se a změníš si ikonu"
- arieli, ale vážně, JAKOU odpověď očekáváš, pokud někomu takto píšeš? Jakou? Nevím, hraješ si a biješ se v prsa za korektnost, která ti vůbec není vlastní, nebo je v tom něco jiného? Pokud s někým chceš takto diskutovat, dostane se ti jen odpovědi: drž hubu pitomče, a nikdo se nebude divit, nebo ano? Copak nemáš trocha empatie, ty, který si ke svému nicku tak citlivý? Tomu nerozumím.

Píšeš o symetrii, trochu k ní ze své optiky přidám, dosud jsem to neudělala, nemám to zvykem, mám ráda různé pohledy a nepotřebuji prosazovat své verze: Ty se tím asi nepochlubíš, ale víš, když jsem si na několik minut vzala nick Bolševik Ondřej? V reakci na tvůj komentář pod mým příspěvkem, cca "ty teď lezeš do zadku bolševikům z ods?". Pár minut, hra, konec. Víš kdy jsem podlehla okamžitému nápadu vzít si nick Ondřej? Když jsi se přejmenoval na Emmet, či jak, netuším, proč mladou ženu tak obsadantně oslovuješ, a vstupoval do diskuze, která se tě vůbec netýkala. Vtip, nápověda, tobě to však ne a ne dojít. Jak víš, za den, nebo pár hodin bych se zase přejmenovala, celé té "kauze Ondřej" jsem věnovala 5 minut.

"Jinak zde s nějakými diskusemi končím a očekávám, že se přejmenuješ a změníš si ikonu." - to jsi vážně takový buran? Pokud mne požádáš, ráda nick změním, toto není žádost a končit "diskuzi" nad tvým sdílěním a udáváním mého nicku ti nepřísluší, omluva by byla příhodnější, napadlo tě to?

Měj se,
Nick Ondřej

ps: Ještě k tvému legračnímu napadení stran zbabělosti "nepřihlášení": napadlo tě, že lidé píší např. z kavárny, u kamarádky atd? Podepisuji se, co je na tom zbabělého?

Poslední douška k tvému náhlému zájmu o autorská práva mých příspěvků: Tebe opravdu zajímá téma autorských práv, ano? Mne velmi, bez vychloubání se považuji za jejich znalce, a můžu tě ujistit, že mé příspěvky tvoří nedělitelný celek, kterého jsem jedinou (byť omezeně s ohledem na nestandardní podmínky Totemu.cz, které u publikovaní zaškrtujeme) autorkou a to se týká i svévolně smazaného příspěvku, za což ti nemohu poděkovat, ale nebudu ti psát "zloději".
A dva detaily: Pražský výběr nemá autorsky s předlohou použitého textu nic společného, vyhledej si jeho autora, pokud chceš být validní informátor. K tebou zde vložené fotografii roztomilých pejsků: domníváš se, že uvedením zdroje jsi korektně vyřešil autorská práva? Ukradneš-li, to je domnívám se tvé pojetí problému, v obchodě sukni a napíšeš si na ni "ukradeno v Zara", myslíš si, že je to vyřešené? V tom případě mám o tebe obavy stran publikovaných originálů a tvých pokusů o jejich překlady, zejména Amy Lowell, u které jsou autorská práva opravdu nestandardně drahá. S tvou dikcí řečeno: Vyřeš to a končím o tom diskuzi.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter