Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cesta do školy
Autor: TEREZKA (Občasný) - publikováno 26.9.2005 (15:24:29)


Ondrej Kern (Občasný) - 18.2.2008 > Terezko, dovolil jsem si prohlídnout si tvoje dílka a dovoluju si zjistit následující: Zdá se mi podle nich, že uživatelka literárního jazyka je v prvním/druhém ročníku a že k práci s jazykem má poměrně precizní přístup. V próze se mi zamlouvá, jak stavíš věty, jsou velmi přesné (a to je dobré). Co mi u nich trochu chybí je jakýsi přesah, a zdá se mi to takové přísné.
Když změníš žánr na poezii, strašně moc se ti do ní ta próza vkrádá (teda mimo první dvě? básně) a připadá mi, že to co v próze funguje, v básnickém jazyce oslabuje. Ony vyprávěcí básně se myslím musí naaranžovat jinak, aby byly stejně přesné ve svém žánru jako je próza na svém písečku.
Všimni si, že pod každým příspěvkem ti někdo ze zdejších pravidelných a nějakým způsobem už etablovaných nicků napíše, že to je vlastně dobrý, i když se z toho na zadek neposadili. K podobnému se připojím i já. Ještě to není ono, a právě proto piš, aby se to kristalizovalo.

Přímo k tomuhle kousku jen poznamenám, že pojmenovává jeden podle mě velmi velkoměstský fenomén - ráno v Paříži, Oslu, Berlíně, MAdridu nebo New Yorku se bude v některých okamžicích shodovat. Myslím, že by se v těhle kulisách dal vytěžit i krátký příběh, protože už jen popis je zajímavý. Trochu mě zamrzelo, že jsi nepřekročila hranici slušnosti a slovo prdel vlastně nenapsala. Myslím, že v tomhle případě by fungovalo asi jako trochu pepře v jídle. A koření je důležitý. Je zajímavý, jak téma téhle veliké tlačenice visí ve vzduchu. Dovoluju si přiložit avízo na svoje "intervaly".

PS: Všimni si poznámky čtenáře mediana - přijde mi, že právě proto si tohle všednodenní literární zaznamenání zaslouží. Stejně jako si každé všednodenní zasluhuje nějaký přesah. Jenže jak to udělat? (to se ptám už sám sebe)


Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Ondrej Kern
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter