Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Adam Janiurek z kolekce Tvrďák
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 25.2.2005 (13:37:54)
další>

Detektiv Adam Janiurek zaťal zuby, pokusil se nemyslet na bolest v boku, zamžoural do tmy a stiskl oběma rukama osmatřicítku Smith Wesson. Zaujal správný postoj a dvakrát vystřelil. Jack Triner před ním tryskem přeběhl a zmizel za rohem nejbližšího skladu právě včas, aby ho to zachránilo. První střela proletěla do prázdna za jeho záda, druhá se se zasvištěním odrazila od rohu budovy. Na plechové střechy skladišť a na dlažbu neúnavně dopadal déšť. Všude bylo ticho a šance, že by výstřely někdo slyšel byly mizivé, takže Adam nemohl čekat pomoc. A že by se mu hodila. Triner byl veliký a silný chlap, masový vrah, který spáchal aspoň dvaadvacet vražd. Ten zkurvysyn byl neskutečně nebezpečný, i když měl tu nejlepší náladu – a teď byl asi tak dobře naložený jako rozjetá cirkulárka. Tohle rozhodně není práce pro jednoho jediného poldu. Málokterý policajt by se vzdal lovu jen z ohledů na své vlastní pohodlí – a Adam Janiurek už vůbec ne.
Adam přeběhl přes cestu mezi dvěma obrovskými sklady, až z louží cákala voda, a pro případ, že by na něj Triner číhal hned za odbočkou, obešel roh v úctivé vzdálenosti. Triner už ale zmizel. Adam se ušklíbl, jak jej zabolelo v boku, ale rychle se rozběhl k blízkému vchodu. Překvapivě zjistil, že klika je vykroucená a zámek rozbitý, jako kdyby na něj Trinerpoužil páčidlo nebo perlík. Proč se nespustil alarm? Sklad přece musí mít bezpečnostní systém. Adam byl celý promočený, a tak se nevolky celý otřásl, když se přitiskl zády ke studené zdi vedle dveří. Zaskřípal zuby, poručil tělu, aby se přestalo třást – a pozorně naslouchal. Slyšel jen – skučení větru, syčení větru. Adam zlomil revolver, vysypal si dva nepoužité náboje do dlaně, upustil je do kapsy, a aby byl co nejrychleji zase ve hře, použil rychlonabiják. Hotovo. Pravý bok ho bolel. Před pár minutami ho Triner překvapil, vyrazil ze tmy s armaturou, kterou sebral na staveništi, a švihl jí, jako když baseballová hvězda prvního kalibru máchne pálkou na homerun své kariéry. Adam měl pocit, jako kdyby se mu hluboko ve svalech a kostech mlely o sebe kusy rozbitého skla, bolest byla ostřejší pokaždé, když se nadechl. Možná má zlomené jedno dvě žebra. Spíš ne… ale možné to je. Byl promoklý, vychladlý a utahaný.Ale taky se dobře bavil.
****


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 25.2.2005 >

Není to náhodou Smith AND Wesson? Mám to tak zafixovaný......

A nepřijde mi, z předchozího popisu, že by se dobře bavil.

 Trinerpoužil  - chybí mezera

Jináč to vypadá dobře, i když mi to někoho připomíná....


<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 25.2.2005 > To není špatné.
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 25.2.2005 >

Saimone?!

Když opomenu tu tvoji srandovní upoutávku "...z mého péra..", tak jsem stejně překvapená, o co jde?

Nechápu také konstatování, že se dobře bavil, když se evidentně moc nebavil

Jestli je to nadsázka, tak bys měl přitvrdit.  Jestli je to vážně míněné, stejně to nemůžu moc hodnotit, nevidím zrovna příběh, jen krátký popis honičky dvou můžů, bez začátku, bez konce....

A bacha na volbu slov, asi  se nehodí Překvapivě zjistil, že

ale spíš si chtěl asi napsat S překvapením zjistil nebo snad Překvapeně zjistil...kdyby totiž překvapivě zjistil..tak to nevypovídá příliš o jeho schopnostech...hihi, něco zjistil-jak překvapivé

Počkám si na celek:-) Na hodnocení je toho málo, i když atmosféru jsi vylíčil pěkně, to zase jo.


<reagovat 
minimax.cz (Občasný) - 25.2.2005 > pekne
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 27.2.2005 > nic moc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter