Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koloběh chlapů z kolekce Chlapíci
Autor: hajka (Občasný) - publikováno 22.10.2004 (00:53:04)
Pokračování>

USE and GO

 

Jsou na jedno použití, podotýkám, že i opakované, ale pouze v hranicích jedné epizody a noci. Pozor, někdy je lze zaměnit za druh USE and RUN, ale tam se rozhodně nebude jednat o opakované použití. Pokud narazím na tenhle druh chlápka, hledám nejbližší postel, otoman, gauč, stůl, v případě nouze postačí zeď v tmavém průjezdu, ba i železniční koleje se hodí, tam ovšem pozor na jízdní řády. Tělo si prostě řekne. Neuzavírám smlouvy na furt, nepřijímán bianko sliby, nekladu si podmínky, kromě jediné. Zítra se probudíme každý sám, nejlépe na jiném konci města.

 

REPEAT

 

Tady už je použití variabilnější, je to také časově dlouhodobější záležitost. Neomezuji se krátkozrace na jednu noc, na to je jich škoda. Výběr je logicky poněkud náročnější. Rekrutují se ze skupin inteligentních chlapů, kteří se posledním metrem, noční tramvají, taxíkem nebo ranním busem vrací k rodinkám, láskám a přítelkyním. Lze si s ním i povídat při skleničce vínka, svádění je hra, sice je jasné, kam míří, ale co kdyby. Pravdou zůstává, že většina setkání končí horečným hledáním nejbližší postele, otomanu, gauče, stolu, v případě nouze postačí zeď v tmavém průjezdu. Zakazuje se uzavírání smluv na furt, vystavování bianko šeků na sliby, kladení si podmínek. Zamilování ovšem stejně nehrozí, je to jednoduché a bezkonfliktní. Občas se probudím vedle něj a dopřeju si ranní čtvrthodinku.

 

WARMING

 

Začíná hrozit nebezpečí úrazu vysokým napětím. Absolutně se nehodí pro jednu noc, nelze v tak krátké době ocenit všechny kvality. Vlastně by docházelo k mrhání talentem jeho i mého. Bohužel skutečně hrozí nebezpečí citového úrazu, povětšinou se i tito posledním metrem, noční tramvají, taxíkem nebo ranním busem vrací k rodinkám, láskám a přítelkyním. Pokud jsem ovšem přistoupila na jejich podmínky, roztrhala bianko šeky slibů a zakázala si věřit smlouvám na furt, i tady jsem občas horečně hledala nejbližší postel, otoman, gauč, stůl, v případě nouze i zeď v tmavém průjezdu. Přes nepochybné kouzlo okamžiku doporučuji předem vytipovat místa vhodná k sexování. Delší hledání se mi vždycky vyplatilo. Ráno je najdu vedle sebe, užívám si probuzení sexem, ovšem ze zásady nesnídají a manželky je nechápou, patrně taky ze zásady.

 

PROHIBITION

 

Tak tady je úraz zaručen. Nebezpečí výskytu viru zamilovanosti je zvýšené přes únosnou mez. Jedná se o běžce na dlouhé tratě. Občas na to sice přišla některá přede mnou, ale to zase tolik nevadí. Stejně jim propadnu. Překvapeně zjišťuji, že v posteli se dají dělat i jiné věci než směšné pohyby, například muchlování, mazlení, líbání a dokonce se v ní dá i povídat a spát. Chci vyslovovat a poslouchat sliby, klást si a přijímat podmínky, uzavírat smlouvy na furt, vystavovat a akceptovat bianko šeky. Na chvilku jsem tak přesvědčivá, že tomu uvěří i oni, ovšem chlapi jsou od přírody větší realisté a dovedou být velice důrazní v objasňování tohoto pojmu.

 

UNATTRACTIVE

 

Co dodat, jsou absolutně bez jiskry. Nehrozí horečnaté hledání nejbližší postele, otomanu, gauče, stolu, o tmavém průjezdu nemluvě. Jsou absolutně bezpeční asi jako jízda na houpacím koni uprostřed obýváku. Ovšem právě tihle nás často milují, nakonec jim podepíšem smlouvu na furt, abychom z nich jako zázrakem udělaly use and go, repeat, warming a prohibition, ovšem pro ty druhé...



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 22.10.2004 > to je ono, děvočko, takhle se na to kouká mnohem lépe
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 23.10.2004 > tak nějak noa to řekla za mě....
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.10.2004 >

dávat ti do tlamičky, to by byla zbytečná surovost, mně tohle přijde docela vyvedený...

připomnělo mi to nikol, která dneska celej den tvrdila, jaký jsou chlapi parchanti... a tak. ale stejně si to nemyslí... to nejde... protože to tak není... 


Body: 5
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 23.10.2004 > stanislav> A chlapi vlastně nejsou parchanti a když, tak je to vyrovnáno potvorstvím ženských...:o)))
<reagovat 
noa (Občasný) - 23.10.2004 > vida, kategorizace mužského plémě se tu nějak rozplemenila!
čtivá věc, ale vnímala jsem to pořád jako úvod, a ona pak nepřišla stať... :-)




<reagovat 
 hajka (Občasný) - 23.10.2004 > noa> že bych stať napsala samostatně...ale to bych už fakt mohla dostat přes čumáček...:o))) ale není to nápad od věci, asi ti ho ukradnu...:o)))
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 23.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 23.10.2004 > Pěkně, citlivě shrnuto.. Za jednotlivými kategoriemi se mi velmi přesně zjevují živé tváře.. Ty Use&Go až Warming života mého, pochopitelně... :)))
jo, když si někdo odpustí svoje "prosíííííím" a "vííííííš?", tak se to dá velmi, velmi dobře číst!
Velmi zdařilej závěr, celý je to úsměvný a nadhledový..
Těším se na bližší rozpracování.. ;))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 23.10.2004 > delikt> Brzy bude nasmažíno...:o))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.10.2004 > koukám, že už musíš být vyježděná jak silnice před autobusovou zastávkou :-)

je to dobrý, vtipný, nadhledový a celkem reálný.. závěr ten vtipnost textu násobí na druhou a tím jej zvedá z průměru

BTW: změnil bych font, nevím jak ostatní, ale mi se to na mém obrovském monitoru LG četlo dost špatně
Body: 5
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 22.10.2004 > Emmet_RAY> 

Díky...:o))) k silnicím u zastávek se nebudu vyjadřovat, je to nedůstojné mému věku i postavení...:o)))

 

Změnila jsem font, je to lepší?


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.10.2004 > Emmet_RAY> hele, emmet, proč ty jsi takovej drsoň? různý vyvedený poznámky na nevinný děvčátka, chudinky si pak myslej, že je svět zlej...  
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 23.10.2004 > stanislav> ale to je dobře... svět není ani tak zlý, jen by ho většina holek, které znám, chtěla vidět s růžovou oblohou, slyšet zpěv ptáčků a za ruku se držet s chlapcem, se kterým z milostného vztahu nikdy nevyhasne TA Láska a bude to vždy jako v prvních dvou týdnech zamilovaného pelešení..

a to je blbost, takhle to nejde a ony se zbytečně trápí- když je člověk připraví, mají se pak lépe ;-)

a malý bonmot: "pokud holku znásilní na dovolené čtyři Chorvati, tak jí i ten nejlínější chlap bude připadat jako něžný milenec, už jen třeba proto, že jí nenatrhnul prdel"
PS:Autorem bonmotu je ona holka, které se to stalo, takže tato "Emmetova metoda" nejspíš funguje ;-))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 23.10.2004 > stanislav> Ale pozor, já si přece nemyslím, že je svět zlej...:o)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.10.2004 > Emmet_RAY> tadle poznámka emmete 5 B a D:)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.10.2004 > Emmet_RAY> ale stejně to je legrace, bejt to naopak, třeba já (nebo jiná nečtyřprocentní osoba našeho pohlaví) bejt znásilněnej čtyřma chorvatkama, pokud by mi u toho nepropichovaly zrovna panděro vidlema nebo tak něco, tak tuhle událost beru jako jeden z nejlíbeznějších okamžiků svýho žití...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.10.2004 > hajka> 

jóóó svjééét, ten je zlej, trpaslíkum nepřeje, zdá se líbeznej, ale občas skřípne jéééé

trpaslíci protestují, píší peticéééé, jen aby svjéééét dal jim klid, kousek místa na zemi a malej byt, obklopenej růžemi....

 

to je jedna z mých nejoblíbenějších písní... hihihi 


<reagovat 
 hajka (Občasný) - 23.10.2004 > stanislav> Když já mám zase oblíbenou Ferlinghettiho básničku: "Svět je báječné místo..."
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.10.2004 > stanislav> jojo...pravdu díš stando...čtyři chorvatky, ech.....:)))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 23.10.2004 > stanislav> dobrá Stando, budu tedy věřit tomu, že bys na znásilnění čtyřma tlustýma kempovýma kuchařkama, z nichž třem by se zřetelně rýsoval dámský knírek a jedné i dámský plnovous a chlupy by se jim táhly od kotníků až po bradavky a smrdělo jim ze všech tělesných otvorů..že bys tedy na tohle znásilnění vzpomínal jako na jeden z nejlíbeznějších okamžiků svého žití.. ;-)

inu, jak jsi řekl, někdo vdolky..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.10.2004 > hajka> někdo vdolky, jiný holky... hihi
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.10.2004 > Blbej_ŽVANIL> od chorvatských kuchařek bych nechtěl být bit... nech mě bejt, kdybych si to představil, tak bych mohl mít celoživotní trauma.... ííííííííí....   a ten tvůj nickname je supr, co překlady z laponštiny, tomu taky tak poměně rozumíš? hihi
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 25.10.2004 >

Chm, jenže totéž samozřejmě hoši můžou napsat o ženách, a nepochybuji, že drsněji Nepochybně se toho někdo brzy zhostí, takový Emmet má na ženy úžasné poznámky, takže to bude jen otázka času.....

Ale jo, hezké počteníčko, každá, každý si asi sáhne trochu do svědomí


Body: 5
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.10.2004 > BlueSky> Taky už mám v hlavě poněkud drsnější obrácenou verzi a v rozpracovávankách si taky vůči ženám moc servítků neberu  Ale klidně bych si početla, nemyslela jsem to jako útok na chlapiky... spíš si dělám srandu ze sebe a mně podobných
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 25.10.2004 > hajka> 

Dělat si srandu ze sebe a podobných je sice jediná možná cesta, jak z toho všeho vyklouznout "jakž takž se ctí", ale stejně mě nikdo nepřesvědčí, že to je vždy (ta "ukrutná sranda a smích" ) upřímné, osten smutku či lítostí ať už nad sebou či druhými, jejich chováním, konzumací sexu a lidí, tam stejně cítím. Leč nijak si to neber..to víš, podle sebe, soudím tebe:

Já tohle neznám, takový cynismus a ač k němu tlačena, neztotožním se s tím zcela. Asi chyba, ale tak to prostě je.

P.S.: Nepovažuji to za útok na chlapíky, nebo jen na chlapíky, vidím jasně, že je to i o ženách:-))


<reagovat 
Adina (Občasný) - 25.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 25.10.2004 > docela legra
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 27.10.2004 > A nezdá se ti těch kategorií nějak málo he? Hele to bude chtít ještě podkategorie. A nakonec z toho můžeme udělat systém jako v biologii. A kdyby ty názvy měly ještě českou a latinskou podobu, tak by to byla liga :o)))
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 10.6.2005 > Nevadí že člověk (muž -Ó jak to zní ;-) ) patří do více kategorií naráz?:)

ale je to veselé asi jako fejeton - bavil sem se, ani se moc neurazil :-) tak za pět
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 21.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 9.8.2005 >

v poslední době jsi první ženská, kvůli níž jsem si poprskala monitor...:)

 

ono je to... jsem si říkala, ale nešlo nehodnotit.)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter