Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Lyrykovi jen tak z kolekce šamanem nesnadno a pomalu
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 3.6.2004 (03:29:44)
další ve sbírce>
Lesem temný z hrd ston
Y Val Hall dál vál i vál
Rej Moáří - vlčí zoon
Yggdrassil + mohyl opodál
K lásce při - rozvinut.

Je nír ván Vy - dán?
Eskortou Vlk ů-dav!

Baal bez tance pohozen.
Á propos Kronos ó ty.
S-Hozen. Hrozen žen.
Ni Úroboros noty.
Íliadády závěr. Řekl:
Kol kolem v krok.


Poznámky k tomuto příspěvku
Sallome (Občasný) - 3.6.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 3.6.2004 > Lyryk je básník......:))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 3.6.2004 > Heská pakárna. Docela dobře zvukomalebná.. :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.6.2004 > delikt> ano - o to šlo. několikrát jsem si to recitoval. a proto třeba ta Íliadáda a podobné vychytávky. to kvůli kráse tónů. děkuji za pochopení. kdy půjdeme popít?
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 3.6.2004 > stanislav> 

..Včéra sem popila u Tonyho.. :))

Co tagle po vejplatě?


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 3.6.2004 > delikt> popít si jděte kdy chcete a vzpomínejte při tom na mně
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.6.2004 > delikt> ano. to je dobrý nápad! :o)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.6.2004 > buď ti dám za pět za tu oparodii,nebo tě zdrbu, že je to ještě větší děs než Lyrykova trapná a ofoukaná alternativa negace.. takže dva body jsou Lyrykovi,déčko je tobě, to se dá ne?
Body: 2
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.6.2004 > Emmet_RAY> trošku mě zaráží tvůj přístup. snad tě omlouvá ten líh v krvi. o parodii nejde. spíš se mi to nepodařilo. no. příště. snad.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 4.6.2004 > stanislav> alkohol by neměl bývat omluvou, jinak si vůbec nepamatuju,že jsem byl včera na Totemu, naposledy mi v trolejbuse na klíně seděla jedna kamarádka.. hu, no .. tak příště už střízlivě :-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.6.2004 > Emmet_RAY> jsi pro mě velikánskou inspirací asi asi. jsem se včera taky brutálně zlil. od 11 do 23... hanba! jsem slavil složení dalších poštovních zkoušek. z počítačového programu apost. sepsal jsem to opět bez chyby, ale tentokrát jsem byl pomalý a ještě mi všechny vychytávky prozradili ti, kteří dělali test od osmi. hanba dvojitá!!! a pak jsem tady na totemu opět byl. hanba opět!
jinak tuhle píčovinu jsem sepsal střízlivej. hanba ze všech hanb největší!
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 3.6.2004 > :))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.6.2004 > egil> prosím tě, neposmívej se básníkům, jedno kterejm, jsou na to hrozně citliví. doufám, že i ty máš citlivou duši. hi hi

<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 5.6.2004 > Lyryk bez ironie děkuje a nebude to s čímkoliv přehánět, aby nevháněl slzy do očí - pozorovatelům .-)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 4.6.2004 > Přes vyfouklý duše je tu LukMalér (viz jeho poslední b.)... Najdeš se tam, Básníku
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 4.6.2004 > egil> bóže, už zas, básníku?!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.6.2004 > egil> čéče, tys fakt citlivej hoch. to je děsně príma. tyhle lidi jsou solí země... :o))
a Básník je nejvošklivější nadávka, jakou kdy komu můžeš říct... hi hi
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.6.2004 > egil> 

Jo b. je báseň, já se lek, že to má znamenat blbec... - jenže to moje je text - básně nejsou gžití... to zní místy jako gé.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.6.2004 > delikt> že zmínil egil Luka je fajn, aspoň opět dokázal, že dokáže... mladík uctívá obecný Modly jak má, vtipem i humorem japným... hi hi...
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 6.6.2004 >
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.6.2004 > :o))) myslím, že tohle nemůže nikoho urazit, je to velmi vkusné!
líbí se mi vlčí zoon a Íliadáda :o)
a je vidět, že sis tím dal skutečně práci! :o)))
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.6.2004 > Kelly> sem se s tim nemazal, psal kraviny, co mi slina na jazyk přinesla, takovouhle blbinu máš za pět minut fertig. ale Poezii Pošty český, tu jsem brousil zle. ale to každej nepozná, že de vo opravdický umění...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.6.2004 > stanislav> Myslím, že bys měl zkusit psát častěji, co ti slina na jazyk přinesla, broušení je na nic, následuj inštinkt ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 8 (11) 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter