Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Měnitelé forem z kolekce šamanem nesnadno a pomalu
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 11.1.2004 (01:47:03)
Pokračování>

 

 

2.

Na tom kameni ti to došlo. Jak moc se bojíš. Jaký jsi uzlík strachů…

Nevěděl jsi, proč ses na něj dostal a netušil, jak dopředu nebo dozadu a nezabít se.

A ten strach povolil.

A tys byl kamenem a kámen tebou…

Vrátil ses, až když vše ustalo. Zbyla jen dokonalá lhostejnost, kdo jsi.

 

1.

Můžeš se stát, čím chceš…

Ženou, starcem, dítětem… Stromem, kamenem, vodou… Pouští, zvířetem…

Když se nebudeš bát. Až tě přejde strach, že se nevrátíš. Pak jde jít dozadu i vpřed...

Když budeš vědět, že ty nejsi…

Že jste. Tam, kde chcete. Ale to už prostě nemyslíš jen za sebe.

 

 

 

 

undefined

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Monty (Občasný) - 11.1.2004 >

Velký fotograf a výtvarný performer se vrací ke svým mytickým kořenům.

Prima.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 11.1.2004 >

doufám, že to je jen malá rozcvička, ty jeden starý performere and zběsilý snímači,......:o)))sakra, chtěl jsem tady psát něco o výlevu, který tady pranýřuji, ale přečetl jsem si to pětkrát a........zapadá to do sebe jako nějaký posraný puzzle........i bez hektolitrů krve a mozkomíšního moku.....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 11.1.2004 > sem tim myslel, jako ty tvý myšlenkový puzzle....ale proč toho nevyužít a nenaprat si tam i malou skrytou reklamu ne??....:o)))ech....guru...:o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.1.2004 > quentinbubakoff> země trollů, tam se to pravdě a podobně odehrálo... :o) konkrétně Lofoty.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 11.1.2004 > Fajnove
Body: 5
<reagovat 
Perchta (Občasný) - 11.1.2004 >
nejhorší je být vším najednou
ale ještě horší: jenom se dívat
dostala jsem dárek z lásky, o který nestojím
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 11.1.2004 >

Můžu??? Můžu!!!!!

A tohle taky můžu!!! :)

A dík! :)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 11.1.2004 > Skvělé i s fotkou. Oslovuje velmi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 11.1.2004 > Pescatore> ech....vidíš stanislave.......??...vem si mě jako odpornýho poradce:o))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.1.2004 > quentinbubakoff> 

ano, vyznáš se. to je jednou jistý.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 11.1.2004 > stanislav> ech neboj stanislave, on se najde někdo, kdo napíše....ten obrázek je rušivý...:o)))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 11.1.2004 > Dobrý vole.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 12.1.2004 > ..ach  ten strach, toho jsou kopce....a bojím se pod vodu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.1.2004 > Taky se bojím pod vodou, a vysoko......a vůbec
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 12.1.2004 > .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.1.2004 > vever> díky moc za puntík... 
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 12.1.2004 > stanislav> ...
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 12.1.2004 >

Kéž by...ale je to  proces pomalý a nesnadný. Pustit se pár záchytných bodů a získat tak všechny a žádné, splynout se vším. Stát se nikým a vším...

Nejsem na to připravena, ani to teď snad nechci. Mohu se uklidňovat i možností vyvolenectví jiných.

Ale hezky se to čte a člověk si říká, že až jednou..budu vědět, jak na to:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.1.2004 > BlueSky> dobrá je knížka od Perkinse: "Svět proměn", ten to má těžce zmáklý, procestoval celej svět (nejen reálnej)... Guatemala, Jáva, Tibet, Andy a kde všude možně jinde tyhle věci řešil se zasvěcejnama maníkama a ženskejma...
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 12.1.2004 > stanislav> 

Ano, píšu si za uši, Mindell a Perkins. Schválně, jestli je seženu, ty knížky. Jenže, musím říct, že jsem hrozná třtina, ve větru se klátící a když jsem se dočetla, že se pochybuje o lámovi Rampovi, jestli to nebyl jen pomatený soustružník, tak se strašně zmítám v pochybách a když něco podobnýho jako jsou Rampovy příběhy čtu, tak se nějak preventivně udržuju..jak to říct..na zemi. Sice mě to uchvátí a povzbudí, ale zároveň se těch věcí bojím. Mám na paměti věty jako např. za nahlédnutí do 13. komnaty se zaplatí..apod.:-)

Ale díky za tip.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.1.2004 > BlueSky> 

člověk to nemusí dělat, třeba já teď s vědomím absolutně neexperimentuju, ale vědět o tom by mohl... co všechno jde...

a ten John Perkins je podle mého dobrý vypravěč, nejspíš si absolutně nevymýšlí, nedělá ze sebe žádného guru, a těch věcí v té knížce je hodně... myslím, že by se ti líbila.

 

vyšlo to v edici Garuda (povětšinou výtečný knížky tam vycházej), Volvox Globator, v roce 1999


<reagovat 
noa (Občasný) - 11.1.2004 > ulpívání né dobré... dyk já vim
a dík - jako bys mi čet myšlénky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.1.2004 > noa> měl jsem toho na serdéčku víc, ale naschvál jsem to sepsal takhle stručně... mám k tomu sklony, osekávat nadbytečné... :o)
<reagovat 
 noa (Občasný) - 12.1.2004 > stanislav> správně - je to myslím takto dokonalé (blbý slovo - ale nemám lepší)
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 11.1.2004 > Smysl toho člověku nedojde hned, musí o tom chvíli přemýšlet, ale pak to přijde. No zkrátka šamanem nesnadno a pomalu :o)
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 11.1.2004 > jakpro> si piš.....velký šaman to do mě pere už půl roku a pořád nejsou výsledky...:o)))
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 13.1.2004 > quentinbubakoff> Ty studuješ na šamana jo? :o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 14.1.2004 > jakpro> neudělal jsem tak zcela přijímačky, sem tak nějak v nultém ročníku....:o))
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 15.1.2004 > Ten obrázek, to pozadí, ty barvy.... jojo .. achjo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 15.1.2004 >

a hele... tohle se mi líbí; no vidiš to...:)

 

dobře podaná mystika..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lucie Cermanová (Občasný) - 15.1.2004 > Proměny jsou skvělý.
Líbí se mi, když někdo umívyužívat co nejvíce forem internetu.
Nejlepší jsou dílka, ke kterým se musíš vracet, nedají ti "spát". Tohle k nim určitě patří

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 16.1.2004 >  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Catherine (Občasný) - 18.1.2004 >

Taky mě zaujalo...je to takové mystické a přitom obyčejné ve své životní pravdě.Popravdě řečeno jsem se an to skoro nepodívala,protože jsem si myslela, že to bude zase něco takového, co nepochopím...občas mi tvoje věci tak připadají,no a tohle mě příjemně překvapilo. A ta fotka je ÚÚÚÚÚÚŽASNÁ!!!  až terapeutická


Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 20.1.2004 > Asi bylo řečeno vše podstatné...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 (8) 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter