Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Tlaková a náladová níže z kolekce duševní průjmy
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 12.3.2004 (10:27:04), v časopise 15.3.2004
další ve sbírce>


Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 12.3.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 12.3.2004 > s tim foto v pozadi slusna naladova nize...klid pred bouri...i v tech loutkach sem se nasel...bohuzel i bohudik :)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 12.3.2004 >

plno až přetéká

myšlenek ve vzduchu

když klesne tlak

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.3.2004 >

Nemám tu bedničky, je pod tím hudba? Podle mne to po ní na dokreslení volá:o) Pěknej nápad, do časopisu.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 12.3.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 12.3.2004 >

Prima. a mám ještě doporučení.

 

Ty loutky jsou výborné. Skvělý nápad.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.3.2004 > bez loutek není ničehož.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 12.3.2004 >

přesně, jak říká HáDé :oDD

 

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.3.2004 > Simonka> jo HáDé je mistr trefné kritiky.
<reagovat 
Vio (Občasný) - 12.3.2004 > Stando, věc názoru
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.3.2004 > Sem s tím skratem!!
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.3.2004 > Sem s tím zkratem!!
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 12.3.2004 > loutky dobrovolně v zoo...........a vůbec.................
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 12.3.2004 >

Ale jo... pokud mám být objektivní - tohle je vcelku fajn - až mě to samotného překvapuje;)

 

Mám pocit, že v kontextu všech tvých podobných děl je toto nejlepší.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.3.2004 > egil> 

Hmmmmmmmmmmm prokazuješ více nadhledu než já. Klobouk dolů.

 


<reagovat 
.......... (Občasný) - 12.3.2004 > tohle jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 12.3.2004 > a vůbec...
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 12.3.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 12.3.2004 >
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 13.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Mína (Občasný) - 14.3.2004 > Loutky zkrachovalých plánů
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 15.3.2004 >

Ježišikriste, Luku, půjde to takhle dál? A kde to skončí?Proč jen, proč.........si připadám jako některé z těch loutek?

 

 Excelentní nápad i zpracování.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 15.3.2004 > paráda ... až ma prekvapuje že je egil objektivní ...
ktovíjak sa k tomu dopracoval:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.3.2004 > za "loutky chodící jen zleva" - mám ráda tenhle druh absurdistánu :o)
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 14.3.2004 > loutky se špatně promazanými šroubky
loutky se zpuchřelými ventilky
loutky s vykoktanými hmoždinkami
loutky s prošlými neuronkami
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.3.2004 > noa> jasně tady můžeš brát do nekonečna - vlastně jsem měl nechat něco volného, ať si každý doplní to své.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.3.2004 > Luk Malér> 

něco o rozbitej fajfce, nějakou takovouhle tragošku? ujetý metra? neštěstí ne po horách, ale po loutkách?


<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 16.3.2004 > berličky loutek ve skladu .-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nude (Občasný) - 16.3.2004 >

Myslím, že vím, proč je to všeobecně výborně přijímáno. Najde se v tom totiž úplně každý. Každý byl, je a nebo bude aspoň jednou v životě loutkou. nechá se vést. jak odporné a jak pravdivé. Když ti někdo řekne, že jsi jeho loutka, praští tě to přes ksicht a začneš se bránit.kolika z nás dojde, že ten člověk má vlastně pravdu?

Taky mám dojem, že u týhle věci lidi daleko víc vnímají ty popisky loutek než hlavní text, ale je to zajímavý. Dost dobrý, řekla bych. vytýkám jenom ten obrázek. nesedí mi tam, ale to je můj problém.

Konkrétnějc povím osobně.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 16.3.2004 >

...loutky tlející v samovyhloubených jámách... ! (?!!!)

hmmmmm hmmmmm....

Zase jedna pěkná, trefná...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 16.3.2004 > ... a já si ji uložim.. toudle se budu kochat ve dnech ještě a ještě větší loutkidepky !
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 18.3.2004 > sežeň si příběhy loutek od Holuba
Body: 5
<reagovat 
Vio (Občasný) - 12.3.2004 >

Když do loutek pustíš proud, má to šťávu... i přes občasnou lacinost vepsaných hesel.

 

časopis


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.3.2004 > Vio> s tou laciností, uvažoval jsi o tom, cos napsal? i přes a nebo díky? a není laciná jenom tvá poznámka, Mistránku? :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.3.2004 > Vio> To mělo bejt všecko - laciný, absurdní, jen tak, ... ale hlavně JEN POZADÍ - SBOR. Fajn ale že hodnotíš hlavně tu hlavní věc.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.3.2004 > quentinbubakoff> 

to si řikal vo šrafůůůůůůůůůůůůře taky. Chicht.

Dík.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.3.2004 > quentinbubakoff> No počkej, proč všecko nechávat na petikoních - řikej třeba - hodně povedlo - absolutní výrazy (nej- apod.) sou dycinky vo držku. Zdař QB - BHC ;-))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.3.2004 > quentinbubakoff> Jestli objektivní, tak to že je QB zlej, mě nesere. To nemělo bejt "na pěti koních", ale poetikoních od slova poetikon, jen mi vypadlo "o". :-)) Kde má ty tvý poznámky najít?
<reagovat 
čtenář nin-ex - 23.3.2004 > výbornej nápad i zpracování, doufám, že se vobejdeš bez mýho déčka, bych se musela přihlásit, ta tvoje minulá mě zas tak nebrala, máš lepší - tohle je jedna z nich :)
nin
<reagovat 
Chemical man (Občasný) - 15.3.2004 > Z tý věci mě klesl tlak i nálada. DÍK!
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář nin-ex - 23.3.2004 > Chemical man> nejni to divný dávat 1 bobek a Déčko??? nejvíc je 5, ne 1 :)
<reagovat 
Levity (Občasný) - 30.3.2004 >

Ještě podkres břinkání hrací krabičky a mam zpátky příchuť Laterny ...(ne latríny...:) Je to síla.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.3.2004 > Levity> 

To by nebylo špatný, já tam spíš cejtím Einstürzende Neubauten - maj v pár věcech takovej ehnusnej zvuk - něco cmezi turbovrtulovým motorem a bruskou.

Sorry tu Laternu nechápu.

Ale dík


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 31.3.2004 > Luk Malér> No, tak teď zase nevim já...:) Ad Laterna...Jenom asociace z jednoho představení...:)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 31.3.2004 > Levity> Hehe, takže jsme se pochválili a zároveň jsme se uvedli do rozpaků...
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 2.4.2004 > Luk Malér> 

Pochvala x - Rozpaky y = 0    (teď to ještě chtělo nějakou vyšperkovanou pointu, ale rovnice o dvou neznámejch mi nikdy nešly...:)) 


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.4.2004 > Levity> 

No ještě bys mohla zkonstruovat funkci, např. y= (b*x)/a+x, kde a, b by byly koeficienty z oboru reálných čísel.

Tak a teď dost, než se z tý matiky poserem, dáma promine...

Těší mě, že to v tobě rozvinulo další asociace, asi teď zas zkusim procpat se na ňáký čtení, páč bych to zas pojal multimediálně - promítání obrázků na plátno, pod tím hudba...

jako 16.11. v Železný.


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 2.4.2004 > Luk Malér> 
No tak teď jsem z toho kpmpletní srna...ale neboj, na funkci to nebude mít vliv....(ani na funkci rostlináře...:))) A multimediální produkce zní naprosto famózně:) To bych se nemohla nepřijít  pokochat:) Tak pak "echo k uchu" :))

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.4.2004 > Levity> 

No jasna,m že vznesu echo.

Hmmmmmmmm s tou matikou  jsme fakt trochu daleko - hezkej víke(u)nd.


<reagovat 
Shammann (Občasný) - 11.5.2004 > Hú Luků v čem to připravuješ, poděl se s námi o ten skvělý software:-)

A ne že mi napíšeš malování:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter