Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ????? z kolekce Úvahy
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 20.11.2003 (02:35:57)
následující v kolekci>


Naty (Občasný,Redaktor) - 20.11.2003 > Já vám, lidičky, všem moc děkuju.
Tolik ohlasů jsem ani nečekala. Koukám, že jsem to rovnou mohla dát do fóra a rozběhla by se zajímavá diskuse.

Jenom se obávám, že jsem přirovnáním života k "jídlu" a použitím slova "umění" řadě z vás odvedla myšlenky poněkud jiným směrem.

Neměla jsem na mysli ani psaní, ani jakoukoli jinou tvorbu uměleckého zaměření.
Ani "připravit" nebo "uvařit" něco, co by měl ochutnávat někdo jiný.
Měla jsem na mysli prostou a přesto málo dosažitelnou schopnost užívat si svůj vlastní život.

Samozřejmé je, že život by měl mít všechny "přísady", neměl by nudit a harmonie by měla spočívat, jak tady někdo správně poznamenal, ve vyrovnávání protikladů.
A nemám nic proti občasnému "přepísknutí" čehokoli.
A souhlasím s tím, že právě silné emoce dokážou být inspirací.

Šlo mi o to, že když chci např. žárlit, žárlím se vší parádou a patřične si to užívám, ale jen do té doby, dokud mi to vyhovuje. Když mi to začne být nepříjemné, byť ve svych důsledcích - přestanu.
Můžu být smutná (můžu být i veselá), ale jen potud, pokud si chci užívat smutek (nebo radost).
Být smutná nebo veselá permanentně je blbost.
Můžu mít ráda rozbouřené moře i klidnou hladinu a obojím se těšit právě tak dlouho, jak mi to vyhovuje.
Tohle právě jsem měla na mysli tím "pečlivým a vyváženým odměřováním".
NEMĚLA JSEM NA MYSLI JAKÉKOLI OMEZOVÁNÍ EMOCÍ V JEJICH ŠÍŘI.
CHTĚLA JSEM JEN PŘIPOMENOUT, ŽE BYCHOM MĚLI MÍT POTĚŠENÍ ZE VŠEHO, CO PROŽÍVÁME A DĚLÁME.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Naty
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter