Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Medvídci méďové z kolekce Grotesk
Autor: Nganga-Sananga (Občasný) - publikováno 24.4.2023 (13:22:43)
Pro obyvatelé, dobyvatelé, dobytek a dále jen podřízené stájové zvířata (jakože obyč. lidi z Faradayových klecí a různých hybridních, mutagenních chovů ) nastal z neděle na čtvrtek, z půl třetí na čtvrt na čtyři zlomový až infarktový okamžik, kdy byla do éteru vypuštěna velice pochmurná zprávička o miláčkovy publika a nezlomného lamače dívčích srdcí medvídka Matěje z večerníčku pana Chaloupky, který náš pozemský, hluboce materiální bez jediné skvrny duchovna svět již navždy opustil.
Děkujeme. Držíme palečky.

Diskuze, že Matěje odstranili globalisté stejně jako jeho bratra Vojtu, který hlásal na majáles před zoologickou zahradou Poslední chvíle fauny v Královehradeckém kraji osvětu typu duchovních nezkažených hodnot a vyšších kosmických a kosmologických zákonů, struktur, byla pravděpodobně jen zavádějící zpráva, protože osobně jsem těsně před strašnou smrtí medvídka Matěje měl možnost zahlédnout ho na náměstí u již plně ukrajinského muzea na bývalém Václavském náměstí. Nyní označováno jako centrum tuposti a degenerace lidských myslí, kteří si před týdnem zvolili svoje vůdce a dnes jsou s nimi nespokojeni. Přitom majestátní, statní Vůdcové jasně deklarovali že budou i nadále utlačovat vše přirozené, inteligentní a pojedou dle agendy manipulace již tak chorých lidských myslí.
Milion chvilek pro debilitu národa apod. Matěj zde chtěl vystupovat a proklamovat svoje náhlé osvícení, že na planetě nejsme sami a nikdy jsme nebyli.
Nicméně byl napaden mimozemským virem, zlými entitami a hulil špatný hulení. Statní polici to neuniklo a nenapadlo jejich ubohé příslušníky nic lepšího než ho zakleknout, přitom mu zasedli krkavici a medvídek na místě zemřel jak odporný prašivý pes. No nic. Jede se dál, že..
Lidé jeho zdechlinu museli zvesela obcházet a překračovat. Což jim nevadilo, povětšinou se dívají stejně do telefonů.
V pozdních odpoledních hodinách již byl cítit mrtvolný zápach. Nikomu nic nepřišlo divné, lidé bojují proti materiální bídě. Nicméně bída jejich myslí je větší než si dokáží představit.
To poznala i jejich matka narkomanka Helena, která se o své potomky odmítala starat hned po jejich bolestivém narození. Zkazila by si postavu apod. Hlavně nebrat na ruce, aby si nezvykli na cit, emoce apod. Navíc jí zachutnal etanol a líbili se následné deliria, kdy cestovala dle jejích slov astrálně na Miradnu a měla kontakt s velkým údem.
Život a jeho hlavní senzace : 5G, Haarp a různé kolotoče v Cernu měli medvídci moc rádi. Spali s telefonama, tabletama a repráčkama přímo u hlavy a hrozně rádi obcházeli ochranu dvířek u mikrovlnné trouby. Ta běžela v brlohu skoro non stop. Jedli jen zmutované kuřata z velkochovů, ozářená vejce a chuť zbytečné smrti zvířat rádi přihlíželi a nebyla jím cizí. Ano je to tak, již při natáčení zvrhlé a notoricky známé pohádky měli sexuální kontakt s šedými a prstovali se s plazími vtěleními a hrozně rádi unášeli děti pro tvorbu Adrenochromu, vlašské omáčky apod.
Běžní lidé nevěří, nedokáží a hlavně nechtějí vidět všechny souvislosti. Stačí jim otrávená voda, beton a rakovina. Tedy hurá, sláva.
Poslední žijící medvídek z tohoto silně nepovedeného vrhu je týrán a mučen ADHD dětmi, kteří tak potřebují naši pomoc.

Hlavně se spoléhat na systém, který jim to sám způsobil. Ha, ha. Jak originální a dost vaginální jsou dnes lidé, že..


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 15.7.2023 > už první řádek není ČESKY, což je opět znak BOHUŇI!
Sorry, ale víc nedám, proč tedy nepíšeš jak ti zobák narostl???? Třeba cokánsky, nebo maďarsky? Jo takhle, ty neumíš ani to...
Tak, když NIC neumíš, tak neblafej pod mými díly, jen se ztrapňuješ, Bohuňo!
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 6 7 8 (10)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter