Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky The Real truth z kolekce Grotesk
Autor: Nganga-Sananga (Občasný) - publikováno 4.4.2023 (00:32:13)
další>
Ahoj Hnátku, jak to dnes tedy uděláme?

Jsem samozřejmě pro zdražení, ale už nevím čeho. Nevíš prosím, co bychom mohli pořádně oprat a hlavně k tomu vymyslet totální kundovinu a říkat tomu důvod ?
Lidi peníze prý nemají, ale já tomu nevěřím, musíme je takzvaně stáhnout s kůže, ponížit, ale rozhodně už ne potají a jakoby o málo. To je nesmysl dob minulých, zpátečnická metoda, to ty mini pudlíky znervózňuje a možná by se ubožáci a ubožačky ubohý začali bránit, ale spíš ne. :)
Posledně mě až zaskočilo v hrdle jak se dají jednoduše zmanipulovat a max půjdou sami po sobě. Ta nemoc, …to byl topový nápad, prachama z vakcín topím a ještě jsem si upevnil pozici.
Je potřeba každého pořádně zmáčknout, zaskočit, aby platili jak vzteklí ,aby vyplázli i to co nemají, chápeš ?
Jo, chápu. Je to potřeba udělat šokově a zdražit skokově.
Hlavně vymyslet důvod, aby v tom byl na oko pořádek a jako řád. Něco jako že zahraňuju planetu. Ha, ha.
No a co to tentokrát udělat úplně bez důvodně, aby to pro každého byla příjemná chvilka plná rozpaků...,aby tyhle onuce a stádečka pořádně sypali zlatky.
Jo, to je dobré. Víš že lidi jsou idioti a vymyslí si důvody svoje. Konspirace a podobně to na ně platí, ha, ha. Takže ředkvičky a hlízy všeobecně nastřelíme o 50% víš a to okamžitě z minuty na minutu.
Prostě paní ,která si je bláhově dala do nákupního košíku jedno rajče za 90kč ,tak než dojde ke kase bude za 149kč, to budou chudáčci chudí valit oči, ha, ha, víš. A ještě budou hnusný na sebe, to mě na tom ušpiněným stádu baví nejvíc.
Hele, dáme to o 150% víš , já se tady nechci plácat v nějakým svrabu, dělat věci napůl a tak všelijak, to ne. Tyhle vnitřní zábrany už dávno opadly a to je jedině dobře!

Ten příklad s tou paní je fakt dobrý, tohle to my prostě udělat musíme, už kvůli těm prachům co vlastně nepotřebujeme a lidskému neštěstí, vid. Chci je vidět na kolenou a já z hora na ně v jejich poslední minutě plivnu.

Už víš co si s tý dobytčárny koupíš ?

To nevím, asi si hodím chlív do mramoru a manželky sestra chce nějaký domeček v Kalifornii a k tomu většinu pláží do osobního vlastnictví. Obehnat to vysokými ploty a užívat bez těch darmožroutů a jakože celebrit.
Pod lidi z montoven a tyhle ty tupí blbečci, řemeslníci a osoby nedej bože samostatně výdělečně činní, ty to kurevsky pocítí, na ty bych dupl jak na nějakou bezcennou chcanku.

Hele hlavně já už jsem unavená, je taky potřeba vymyslet pořádný bič na děti a taky důchodci. Na ty v našem programu musíme myslet extra, abychom to nepodcenili. S těch Hnátku, musí kapat a kapat a kapat, než komplet vykape jejich životní šťáva, obsah míchy a úplný obsah střev na můj nový perský koberec, který vyráběli příšerně staří nevinní důchodci, v průběhu smrtelných křečí způsobených vyhladověním. V nelidských bolestech mi ho pokládali na šestý záchod v suterénu, aby poté mohli spočinout na haldě hnoje se svými rodiči, prarodiči a druhově příbuznými odpady. Z jejich těl plánuji v okolí své rozlehlé haciendy postavit Jurty pro ty, kteří mi budou jíst hovno u prdele. Tam je potenciál je maximálně využít a použít, vyždímat a oholit.

Tam prostě musíme říznout do živého, aby nám s toho opravdu teklo. Tyhle ty věci napůl a v anonymitě už mi nestačí, je potřeba vystoupit a konečně rozhodnout. Lidi si žili nad poměry a je potřeba jim ukázat jejich pravé a jediné místo. Už se těším na ty překvapeně kyselí ksichty, až budou vystěhováni z vlastních domů, nebo jim tam nasazovat "mírumilovné vyznání" pana Oka proroka Otroka, to je teprve pičovina a ty lidi, ty lidi voe tomu věří.

Hnátek G. (58) : Neskutečný…
Sněža Z. (17) : To je fakt síla…

To na těch ubožácích prostě nejde nemilovat. Jak se ještě hádají a obvinují mezi sebou, to je prostě ono.. Hele každý nějak začínal. Já, když si vzpomenu jak jsem zakládal svojí první velkou důlní firmu v plně lidové republice Korea..., ty tvrdě pracující děti mě vždy rozesmáli.
Kolikrát jsem už skoro vyměkl a chtěl jsem jim dát za jejich bolest způsobující otrockou práci aspoň zdravotně nezávadný jídlo, ale naštěstí jsem byl vždy při smyslech a raději jsem jim dal HIV a potraviny, které, když se zhaslo, tak zářili jako lucerna. He, he. Těhotným jsem dal Ziku a potají si užíval plnými doušky vína svobody, když oni trpěli žízní jak zbití psi a hledali viníky mezi sebou. Pomohl jsem i zde, prodal jim vyřazený zbraně ať si to mezi sebou podřadný lidičky vyřeší… Jo, při vzpomínce srdce zaplesá :)
No mě prosím tě na tom baví jak mohu mít a užívat všeho v neomezeném množství, mohu mít cokoliv a mohu opravdu mohu vlastnit doslova kohokoliv. S těch druhořadých nečistých filcek pod námi je mi zle..
Dobře, ale k věci, taky by se mi líbilo, kdyby podlidi začali nosit doma klaunský nosy. Chápeš, venku mezi lidmi roušky a respirátory a doma klaunský nosy - už jsem koupil výrobní linku. Jejich nošení v soukromí budu tvrdě a nekompromisně vymáhat – pokuty, veřejnou persekucí a lynčem. Ha, ha. Já bych chtěl mít v každý tý bezcenný králikárně kameru abych viděl jestli je opravdu nosí…
Hele to není potřeba, budeme motivovat a oni se budou udávat sami. Rodiče vlastní děti , děti prarodiče, prarodiče sousedi a naopak. Bezcenní konfidenti, křiváci.

No to je super nápad. Zítra to rozjedeme, zatím vymysli nesmyslnou cenu za nosíky. Už se těším.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 6 (7) 8 10
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter