Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)

V naší světové situaci, kdy jsme obehnáni mikrovlnnou ohrádkou 5G a lidé v sobě mají látky
s magnetizujícími účinky, oficiální věda se tváří, že je vše v pořádku a do toho běží utajené
psychotronické vojenské programy všech mocností světa, to nemáme vskutku jednoduché.

Zbývá naděje.

Jedna z podstatných nadějí, kterou máme, je Galaktická federace, či spíš souhrnný fenomén,
který obnáší tajné okultně – zasvěcenecké skupiny do všech těch kosmologických a technických
reálií tohoto světa, kteří dále spolupracují s mimozemskou skupinou, bezprostředně střežící tuto
planetu a která tu má zázemí jako rasa strážných, která je dále v kontaktu s galaktickou policií
a spirituálním zázemím tzv. benevolentních ras, které chtějí žít v míru a jsou proti technokratickému
nacismu s umělou inteligencí, vesmírným virem, vojenským psychotronickým virem.
Asi tak by se to dalo shrnout.
Tito, dle všeho nyní technicky ovládají situaci kolem planety, zkrátka vyhráli válku proti nacistům,
kteří i se svými vojenskými psychotronickými programy dojeli a jsou drženi pod kontrolou.

Zároveň musí být dodržen požadavek kosmického zákona.

Chtění Galaktické federace a všech rozumných lidí, kteří neprodělali mozkový great reset,
je takové, že planeta má být ponechána přirozeným tokům Slunečních, galaktických, vesmírných
a kosmických sil a že tady nikdo nemá právo dělat mikrovlnný chaos a stejně tak člověk má právo
se vyvíjet v přirozeném planetárním, slunečním, galaktickým …. atd. druzích záření, vln, proudů,
atp.

NWO zase chce, aby se z této rasy stali otroci na dálkové ovládání, bez možností přirozeného
spirituálního a evolučního vývoje.

Jsou i nějaké dobré zprávy, někde na Kavkaze se otevřela a spustila jakási dimenzionální struktura,
asi se tomu říká „inteligentně“ tachyonová komora, podle mimozemských slovníků, něco takového
a planetární energie ještě více zrychlily.

Dále tu přichází v úvahu sluneční aktivita, která může vše rychle vyřešit.

Tlaky na řešení stoupají.
Něco přijde.
Je lepší doufat, že může přijít zázračný okamžik, který mnohé vyřeší rychle a efektivně, ve své
surové podstatě vše vyřeší, v tomto platí, že čím dříve planeta přejde do čistoty, tím dříve budou
mrtví všichni ti, jak se jim to nelíbí.

Zvláštní, ale přesto v něčem optimistické.




Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.12.2022 >



Slunce nyní bude asi několik let aktuální téma.
Plyne z něj velká naděje.

Snažím se zorientovat v tom všem, co se stalo a co se děje, co je vojenský armádní vir, co je mimozemský armádní vir, co je nácek, co je potvůrka, co je co.

Ne všechno je vojenský psychotronický vir.

Je jisté, že vojenské psychotronické viry musely hodně ustoupit, z jejich původní síly nezbylo již nic. Jsou výrazně oslabené a zločinci, co tyto programy měli na svědomí, jsou zadržení.
Doopravdy mi nepřipadá, že by měli ještě jakoukoliv sílu, která by dokázala cokoliv změnit.

Ze Slunce jdou energie a informace, které v symbioze s nějakými mimozemskými, galaktickými technologiemi, přepisují naše informační pole.

Jsou to druhy technologií, které známe ze sci-fi i fantasy, z dobrodružných filmů ... jsou to specifické starodávné energie a technologie, používají nějaké zlaté obvody, jsou jakoby křehké, ale vysoce vyspělé.
Jsou to v podstatě starodávné počítače, technologie kultur, které tu byly dávno před kataklizma Atlantidy.

Zjistila jsem, již dříve, že při synergii a spolupráci spojení zemských a slunečních energií vzniká vevnitř země jakýsi zvláštní kov, vypadá to jako zlatý sodík, nebo lithium, který není zlato jako takové.
Protože je to měkké a lehké. Nevím, co to je, jestli to reálně existuje, ale taky jsem viděla, že byly násilím zneužívány sluneční a zemské energie, že byly plazma, těla a energie obou těchto živých vesmírných objektů, bytostí zneužity, ze strany těch temných násilím manipulovány, aby tuto vzácnou látku, tento žlutý měkký a lehký kov, uměle získávali.

Nyní ale došlo k situaci, kdy tato synergie naší Země a Slunce tvoří tuto látku jakoby přirozeně, protože to tak má být.

Celý informační prostor se těmito procesy změkčuje, odstraňuje militantní vojenskou strukturu a nahrazuje ji něčím daleko víc civilizačním, měkkým a lyrickým.
Kéž by to mělo vliv ve velkém.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ten měkký lehký kov, který jsem viděla, je nějaký mysteriozní stav zlata, toho prvku, je to zlato, které je v odhmotněném stavu, propojuje dvě dimenze - třetí a pátou, je to tedy nějaký dimenzionální převodník používaný v těch složitých mimozemských dimenzionálních technologiích.
To mi říkala GF.

Ha!

Ta stvora pekelná.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 25.12.2022 > Okopírováno :

23.12.2QZZ Nově naše data bude „spravovat“ soukromá agentura a už píší o elektronické peněžence v příštím roce a řeší potvrzení o očkování…
„Informační systémy veřejné správy do budoucna propojí Digitální a informační agentura (DIA), která také převezme od ministerstva vnitra správu základních registrů. Vznik agentury v pátek podepsal prezident Miloš Zeman.“
(aktuálně je dvojbradavičnatý a bez znaménka https://ctrlv.cz/eq7A
m. zeman v r. 201°6 https://ctrlv.cz/gUIR)

„Novela také stanoví, že úřady budou rodná čísla zapisovat do občanských průkazů ještě další dva roky, tedy o rok déle než podle platného zákona. Rodná čísla, z nichž lze vyčíst věk a pohlaví jejich nositelů, mají být poté nahrazena bezvýznamovým identifikátorem.

DIA podle vicepremiéra pro digitalizaci Ivana Bartoše (Piráti) převezme nejen správu základních registrů, ale také czechpointů nebo web Portál občana. Pod správou DIA už v roce 2023 vzniknou nové služby, které jsou určeny přímo občanům. Už za rok by měli mít k dispozici elektronickou peněženku (tzv. eDokladovku).

„Digitální peněženka se chystá i na evropské úrovni a snažíme se tomu jít naproti. Technicky by národní appka měla začít fungovat na přelomu let 2023 a 2024 s tím, že bude umět základní identifikaci. Pak si můžeme zvolit, jaké další prvky tam dodáme – třeba potvrzení o očkování nebo nejvyšší dosažené vzdělání,“ uvedl Bartoš.“ (z MSM)

Já říkala, že slovo digitalizace eobcanka, E identita občana aj. Je hnusný, transhumanistický. Je to zlo!!!! Obdiv těm, kteří žijí mimo systém už pár let.
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 25.12.2022 > Okopírováno :

23.12.2QZZ Nově naše data bude „spravovat“ soukromá agentura a už píší o elektronické peněžence v příštím roce a řeší potvrzení o očkování…
„Informační systémy veřejné správy do budoucna propojí Digitální a informační agentura (DIA), která také převezme od ministerstva vnitra správu základních registrů. Vznik agentury v pátek podepsal prezident Miloš Zeman.“
(aktuálně je dvojbradavičnatý a bez znaménka https://ctrlv.cz/eq7A
m. zeman v r. 201°6 https://ctrlv.cz/gUIR)

„Novela také stanoví, že úřady budou rodná čísla zapisovat do občanských průkazů ještě další dva roky, tedy o rok déle než podle platného zákona. Rodná čísla, z nichž lze vyčíst věk a pohlaví jejich nositelů, mají být poté nahrazena bezvýznamovým identifikátorem.

DIA podle vicepremiéra pro digitalizaci Ivana Bartoše (Piráti) převezme nejen správu základních registrů, ale také czechpointů nebo web Portál občana. Pod správou DIA už v roce 2023 vzniknou nové služby, které jsou určeny přímo občanům. Už za rok by měli mít k dispozici elektronickou peněženku (tzv. eDokladovku).

„Digitální peněženka se chystá i na evropské úrovni a snažíme se tomu jít naproti. Technicky by národní appka měla začít fungovat na přelomu let 2023 a 2024 s tím, že bude umět základní identifikaci. Pak si můžeme zvolit, jaké další prvky tam dodáme – třeba potvrzení o očkování nebo nejvyšší dosažené vzdělání,“ uvedl Bartoš.“ (z MSM)

Já říkala, že slovo digitalizace eobcanka, E identita občana aj. Je hnusný, transhumanistický. Je to zlo!!!! Obdiv těm, kteří žijí mimo systém už pár let.
...
Ježíši, tahle stránka má celkem dobrý články ale to jich je málo

https://celostnivzdelavani.cz/vyhledavani/nalezene-stranky?hledat=Nejv%C4%9Bt%C5%A1%C3%AD+v%C3%ADt%C4%9Bzstv%C3%AD+Sv%C4%9Btla+v%C5%A1ech+dob&oblast=1
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 25.12.2022 > ma.ni.> 
Tam je hooodně zajímavých článků, tyhle stránky znám. Jedou plno témat - od náboženství, skryté historie, po mimozemšťany a programy NWO, přes parapsychologii a psychospiritualitu a zase dokola. Naneštěstí jsou ty články sice zajímavé ale kdo si to nečte všechno a neumí si spojit dohromady, tak je to pro něj zase opětně vytrhané z kontextu.

https://celostnivzdelavani.cz/zidovstvi-stahuje-cloveka-dolu-do-temnoty-nevedeni


Digitalizace, programy NWO, jasný, to všechno je už v běhu a očekává nás to, žádný klobouky nebo někdo, kdo nás v zákulisí ochrání. Ne vůbec, to je blbost od Q / CIA.

https://otevrisvoumysl.cz/katastroficka-nakaza-2025-dalsi-simulace-pandemie-co-se-chysta-tentokrat/

Furt jedou, tady ve hmotě prostě to furt mají v běhu, možná že si už nemohou tolik vyskakovat na vyšších úrovních dimenzí jak tvrdí PřilítliMimozemšťani - ale tady ve hmotě jejich vládní programy jsou stále v běhu a nabíhají, protože hmota má pomalejší projevy. Událost, která se odehraje na jemných úrovních mimo hmotu, se projeví ve hmotě s nějakým zpožděním. Naneštěstí se dříve projeví na psychice lidí, na tom jak oni myslí než na objektech atd. Lidské mozky jsou prostě velké příjimače na tyhle jemné změny, tedy pokud se někdo nepřipravil o tu možnost skrze kočkování. Což byl taky původní plán jak tady ten rozmach vyšších energií zpomalit nebo zastavit.
Bohužel, zrovna politika nebo byrokratický úřední šiml jsou jedny z nejpomalejších a nejzabedněněnějších věcí, kde se ten projev silně loudá - musí to mít velkou vzpruhu, podporu lidí, aby to šlo náhle zvrátit. A to se prostě neděje protože plno lidí je vypnutých.

Jsem třeba nyní měla možnost sledovat na rodině dost zajímavý vývoj. Všichni jsou očkovaní, a měla jsem za to, že jsou už jednou nohou v hajzlu (nevím kolik mají dávek). Přesto i tam vidím diametrální rozdíly - kdo z nich si umí udržet aspoň dobrou náladu a optimismus a kdo se nevydrží nechovat jako věčně nasrané hovado aspoň o štědrém dni. Takže buď tam bylo štěstí na placebo, nebo někteří lidé měli vážně nějakou ochranu nebo tak něco. Kopíruje to samozřejmě jejich zdravotní stav, takže to vypadá že je tam velká váha i vnitřního rozhodnutí, jestli nastoupit tu sebezničující dráhu nebo ne.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2022 > ma.ni.> 

Oni to chtějí zavést a pokud nepřijde zlomový okamžik, kosmický, či společenský, tak se jim to povede, protože většina obyvatelstva to bude vidět jako logickou systémovou, organizační věc, která usnadňuje identifikaci.

Proti totalitárnosti toho a všeho a na děsivé možnosti zneužití tohoto systému budou upozorňovat zase jenom okrajové skupiny.
Proti kterým se povede boj ze strany mainstreamové propagandy.

Tady zbývá doufat, že do věcí vstoupí umělý zásah ze strany mimozemšťanů, nebo solární záblesk, nebo frekvenční vzestup planety donutí lidi jednat jinak, než doposud.
Aby neměli klid na tuto svoji technokratickou úchylárnu.


<reagovat 
Mirdad (Občasný) - 25.12.2022 > souhlas,:):) jsou to vskutku věci bez paty a hlavy,nejspíše jejich vědomě tlumočený vlastní ,,duchovní,,halušky.

<reagovat 
Mirdad (Občasný) - 25.12.2022 > Uff - co je to za bytost tam vlevo?Nějaká Akura Naki?Čistej obraz Ďábla!https://www.youtube.com/watch?v=5u-w6UiY7TY
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2022 > Mirdad> 

To nemá smysl poslouchat. Kdyby měl Auroran mluvit sám, byl by asi hrozně nudný, 4 a půl hodiny poslouchat vyšinuté bláboly servírované monotónním projevem brejlounem se sbíhavým pohledem, to by nikdo nevydržel.
Tak si dal doleva blondýnu a doprava tmavovlásku.
To je jedno, toto nemá s mimozemšťany, ani mystickou realitou dnešního světa nic společného, ten Auroran je dle všeho nějaký postiženec vojenskými psychotronickými programy, který se rozhodl svůj dávný zašlý zážitek dobře zúročit ve službách pro nějakou záškodnou skupinu, může to být Allatra, nebo něco velice podobného.
Jede v tom s Křešovkou.
Ty dvě ženské jsou jen křoví.
A nebo to můžou být nějaké naprogramované figurky.
Lepší se na tyto kraviny nedívat.
4 hodiny sledovat něco tak debilního narušuje mozek.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

🤣 naprostý souhlas, vlevo oduševnělá blondýnka, napravo exotika s přifouknutými rty...takhle se láká na povrchnost a krásu! Stačilo mi podívat se na náhled, nemusim si to ani pouštět a cítím chemii na sto kilometrů. Chemii, umělotinu, dutou lebku a takový ten zvuk když ťukneš do dutého bambusu... výplach jak něco. Ale hlavně aby se oči sedmikrásek nechaly inspirovat jak vypadají "zářivé bytosti"...


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2022 > Kiki_> 


Já toto nesleduju, jednou jsem to rozklikla, tam Rouran, Křešová, tyhle dvě nádhery a pak nějaký ten Hasan ... to mlátí debilitou od prvních minut, fakt to na mě působí dojmem, že jasně říkají, že jsou idioti, chovají se jak idioti, mají mediální image jako idioti, mluví jako idioti ... tak že kdo to sleduje, je to jeho spravedlivý trest.

Narozdíl od Křešové samotné, která měla hlavně ze začátku na Příznacích Tranformace docela dobrou image, ale padalo z ní NWO zlo a poškozovala GF, tak mě vyprovokovala k protireakcím, mě tyto kousky Aurího nechávají v klidu.


<reagovat 
Čtenář - 27.12.2022 > je to takové paradoxní. ýťa na stará kolena začala snít o gigantickém čůrákovi a jak na sviňu ho sem nepustí fajrfox.
<reagovat 
Mirdad (Občasný) - 27.12.2022 > kup si novou bublinku do vodováhy :)

<reagovat 
Čtenář - 27.12.2022 > Pokud nikoho nezajímá, jak vypadá ýťa, navíc ýťa v bikinách, nedá se nic dělat:



To je ýťa. Měří 168 cm a váží 80 kg. Má postavu soudkovitého, vespod rozmňáglého typu. Ráda vaří, ráda škvaří sádlo, ráda jí sádlo. Vypadá jako provislá šprcka naplněná vodou.

Miluje lampiony, ze všeho nejraději fotí lampiony, pak taky ráda ukazuje lampiony a vehementně protestuje, že to nejsou lampiony, když někdo pozná, že to jsou lampiony.

Upřednostňuje lojnatou českou kuchyni. Komentuje dění na tzv. české ezoterické scéně.

Oblíbený básník: jula

Oblíbený kreslíř: Zendrich

Oblíbený spisovatel a myslitel: Peslov

Oblíbené zvuky: žgrund vlastního přeplněného bachoru



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2022 > čtenář> 

Hele nepruď mi tady s tvýma hnusnýma nesmyslama.
Publikuj si to jako vlastní dílo židovskej retarde.


<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> zastříhej tykadlama
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 28.12.2022 > https://tadesco.org/chazarsky-svetovy-rad-konci-tim-ze-se-rothschildove-snazi-nabidnout-biliony-dolaru-vymenou-za-amnestii/

Okopírovala jsem krásnou slátaninu:
Jo, a také ovládají podvodníka v gumové masce jménem „Elon Musk“, o kterém tvrdí, že je „nejbohatším mužem na světě“. (Musk byl skutečně nahrazen, ale tento „Musk“ v gumové masce pracuje pro Bílé klobouky – pozn. př.)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2022 > ma.ni.> 


No, tyhle gaunery bude nutné dát do nějakých mezigalaktických dimenzionálně zajištěných vězení a ideálně by bylo dobré je úplně vyloučit z našeho vesmíru.

Jaké peníze?

To vůbec nehraje roli.
Tady hraje roli i to, že některé ty entity v lidských tělech není dobré ani popravit, protože jejich odporný zločinecký duch by byl volný. Musí se vyvést, z galaxie, ideálně i z vesmíru.

A s Muskem ať si vytřou.
To je tak odporný hovado, fuj, je nechutný.
Já se na něj nevydržím koukat.
Když vidím ty jeho pazoury, nabušeneček debilní, napadá mě ještě tak, že by z něj byla dobrá pečínka.

Už mě tihle USA úchyláci vyloženě zvedají žaludek.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 29.12.2022 > Z toho fakt nemůžu, pro deltu 2

https://ibb.co/PwhvPG3
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 29.12.2022 > ma.ni.> Okopírováno :
Dakujem tomas, za tento vianocny darcek nam vsetkym.

Mam otazku, mozno som to len nezachytila, tak sa omluvam pripadne.

Co je v tejto, poslednej hre ine, ze 6 padlych anjelov opustilo zem? Resp. co bol ten zlom pre koniec hry?

Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
tomáš marný
tomáš marný 29.12.2022 v 12:09
Všichni, jak se zde na planetě Zemi nacházíme, jsme v obrovské hře. Hře o novou supercivilizaci, která má přejít do zlatých věků a vytvořit ve vesmíru nový systém.

°6 padlých andělů zjistilo, že tudy cesta nevede a vrátilo se opět ke svému zdroji – konstruktivní síle vesmíru. Jak mi říkala před mnoha měsíci indigová dívenka, všichni zde na planetě Zemi si mohou vzít žolíka. Byla to v podstatě ukázka z jejich strany, odešli, protože zjistili že hra je tak jako tak u konce a opět by vedla k totálnímu zničení lidstva. Přiznali svoji porážku.

Svým počinem ukázali těm, kteří byli s nimi a následovali je, možnou cestu zpět. Žel konstruktivní síle vesmíru, málo z těchto temných lidí, kteří se nechali temnotou ovlivnit a zneužívají neustále děti na obětních místech a provádí rituály, jejich cestu a žádost o zastavení zla následovalo. Hra se musí dohrát nyní do konce. Všichni černí a černoprdelníci budou popraveni. Už se to děje a je to v plném proudu. Jsou jenom dva velcí muži, které ofiko znáte a patří k těm 144000 světelných bytostí. Od Evropy jeden vpravo a jeden vlevo.
Capito? Stačila odpověď?
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2022 >



Jinak v Číně mají prý covid pohromu, když rozvolnili a co říkají "odborníci"?


Epidemiolog Smejkal:

"Čína zvolila trochu jiný postup než všechny ostatní země. Jestli si ještě pamatujete, my jsme vždycky říkali, že hlavní je opatření, testování, trasování a očkování. Oni podcenili to poslední – očkování.

Do Číny se nevyvezly vakcíny typu mRNA, očkovalo se tam pouze vakcínami staršího proteinového typu Sinopharm a Sinovac. Spousta lidí měla nedůvěru k očkování, což je pro totalitní země typické. Třeba v Rusku byl tento fenomén stejný, lidé nevěří své vládě, že vakcíny působí."


Problém je ten, že se definitivně prokázalo, že žádné debilní MRNA vakcíny nefungují, že je to nefunkční totalitní svinstvo, po kterém drží magnet na rameni.

Já už bych to taky střílela, tyhle epidemiology.
Co to je za sráče?
Kdy ten jejich business s koncem světa a miliardovou genocidou skončí?
Tím solárním zábleskem?


Kéž by, kéž by.

Prý může být solární cyklus i nezvykle silný, chtělo by to něco minimálně tak silného, co zničilo telegrafy v 19. století, ještě silnějšího, pořádnou šlehu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já bych pak slavila Slunovrat a návrat Tartárie.
Svět bez 5G, bez internetu, bez všech těch debilů ... to nemůže být horší, než dál běžící svět s 5G a toliko napíchaným dementním nacistickým obyvatelstvem. I jaderné provozy by GF pohlídala, tomu se dá věřit.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/denik-n-vlada-ma-plan-pro-boj-s-dezinformacemi-chce-stihat-siritele/2303625


Á, vláda hodlá bojovat proti dezinformacím opět.
Takže od příštího roku začíná skutečná fašistická totalita.
Naše vláda už se ukázala, koho chce blokovat, o co jim jde.

Aeronet a Svobodný Vysílač, ty je bolej, ty je trápí.
Takže jim vadí inteligence, ne dezinformace.

Ty jejich úchylný neziskovkáři, kteří jsou jediní na světě aprobovaní vědět, kde je pravda - asi prošli školou Michaely Matějškové, ta kunda taky věděla, kde je pravda a nepotřebovala k tomu kritické myšlení - tak tyhle kurvy přesně tyhle malý svině popíraly efekt, kdy magnet držel na rameni, jjako dezinformaci.

To znamená, o reálném jevu lhali, že jde o dezinformaci.

Takže víme, o co jde.
O totalitu a lež na věčné časy.

Už se těším, až se tohle překlopí.

Svině jedny nacistický, ať tentokrát zmizí už na věky a navždy, ať jdou do věčného zatracení, ať s nima jdou i ty miliardy jejich dobytka.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 29.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Taky jsem pro obnovení tartarie, bez 5g,tech chemtrailsů, EMP, H. A. A. A. R. P a jiných těchto hnusný h zbraní proti lidstvu. Prostě města, bydlení v souladu s přírodou. Přátelství mezi sebou, ale i s GF....
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 >



David Icke říkal, že 2/3 obyvatelstva vždy mají na svědomí všechny ty události, jako je nástup fašismu, nástup obecně špatných režimů, totalit a potom je 1/3, která ty režimy vždy svrhne a ukončí.

Jenže - teď už se to musí rozčísnout finálně.

Je zoufalé pozorovat, jak se lidi vůbec nic nenaučili, jak je to úplně stejné, jak před sto lety.
Každé století může být nacismus a brutální válka a nelidskost a bestialita a genocida ... a za sto let ty vydudaný kreténci nebudou vědět a chápat zase vůbec nic a najedou do toho znovu.

To vidíme, 2/3 obyvatelstva nacifikovaní a očkovaní.

Já bych taky ráda byla optimistická a viděla věci růžově, no ale to bych si musela vystěhovat mozek z hlavy.

Nyní stojíme před fatálním krokem.

Buď z lidstva uděláme robota na dálkové ovládání, nebo navždy svrhneme fašismus a zbavíme se 2/3 obyvatelstva, které vždy ten režim zavedou.

Podle toho nastane buď definitivní úpadek rasy, nebo její finální záchrana.
Máme na celou věc jenom jednu generaci.

Ty lidi s magnetickými sloučeninami v krvi, po očkování, po kterém jim držel magnet na rameni, jsou buď jenom první generace biostroje kyborga, přičemž další a další generace už budou víc stroj, méně člověk, víc mentální opička, než člověk, až ztratí následující generace schopnost se množit biologicky ...

Nebo to prostě chcípne a na světě už zůstane jenom ta 1/3, jak musí vždy bojovat proti fašismu, (aby to za sto let bylo úplně to stejné, protože tu jsou stále 2/3 totálních hovad).
A to by byl konečně ráj a definitivní nový věk a zlatá éra lidstva.

Fajn je, že se dožiju výslednice, uvidím, do které z těchto verzí náš vývoj zahučel.
Já zase věřím, že kdyby hrozilo, že budeme kyborgové, vyšší síly nechají převorat planetu tak, aby tu zbyli jenom broučci a kytičky. Vesmír je plný prázdných mrtvých planet, ať jdou kyborgovat tam.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Tak ale páni doktoři říkali, že to je v pořádku a že ty magnetický vlastnosti vakcín jsou dezinformace. A páni inženýři nám říkají, že mikrovlnné záření je neškodné a že jakékoliv vlivy na psychický, nebo fyzický stav člověka jsou vyloučené, ne?

Však ale dyk jim věříme ne ne dyk sou to odborníci ne?

:-D

Samozřejmě že GF má techniku, jak dostat metalické a magnetické sloučeniny z krve, aby se ze začínajícího kyborga stal zase člověk ... ale nepřistane a nedá nám to.
Proč by to dělali?
Proč?
Těch 2/3 je potřeba se zbavit.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 21.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Takže každýmu z nás zemřou nejbližší očkovaný, u mě je to, že celá rodina s příbuznými zemřou a já tu zůstanu sama z celého rodu. Třeba můj otec 2x očko, ví, co se děje, myslím tím, NWO, Green deal atd. Ale prostě i s mou mamkou jsou asi smířený s tím, že možná z nich budou kyborgové. Mamka mi pořád říká, ať ty zprávy nečtu, ale prostě mám právo vědět, co nepřítel transhumanistický zrůdy chtějí dělat. A k tomu když připočteme neočko lidi, ale pozor, jsou ty qtardi, kteří pořád věří tomu plánu a v pozadí neví, co se děje a pořád říkají, že chvíli je to gesara, nesara, jupí, Trump vyleze na pódium a ukáže nám dianu atd. S těmito nepohne nic, ti budou furt koukat na jedno velký zlatý Q. Ti co prozřou, si budou nadávat do debilů a opravdu si přiznání, že byli debilové, něco jako já. A těmto qtardům prostě to myšlení, gesara nesara, jejich sladke řeči, kterým si myslí, že bude všechno pohodě. Pak si myslí, že je vyléčí med postele ála skleněné rakve a prostě skončí podle mě ve fantomovým, stínový Matrixu v tom svým světě s muskem. Očkování lidé, se kterými už se nedá dal jít, ti skončí ve 3D. To je moje teorie. Jinak ten obrázek je pěkný.
Body: 4
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 21.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Nový level debility:

Odklízení sněhu prý může vést k infarktu, píší novináři 😀
focus.de/wissen/natur/meteorologie/wx-academy/unterschaetztes-risiko-herzinfarkt-droht-drei-fehler-duerfen-sie-beim-schneeraeumen-nicht-machen_id_180439674.html

už se nemohu dočkat až budou psát ovečkám, že tlak při sraní může způsobit infarkt

Tak tihle hajzlíci jsou kam vítr tam plášť - ti lékaři co zabili toho chlapce rodičům taky nejdříve říkali že se nemusí bát, že malé děti krevní sraženiny prakticky nemají, a pak hle, po tý transplantaci očkované krve dostal sraženinu dlouhou přes prakticky celé jeho malé tělo, tak zase otočka - není se čeho bát, u malých dětí jsou krevní sraženiny normální... A nakonec když chlapec zemřel, tak nikde žádné záznamy, nikdo nic nevidět, nikdo tam za nic nemůže. Orwell a přepisování událostí přímo pod nosem. Vrcholem všeho by bylo, kdyby po vzoru Kanady nakonec lékaři řekli "jestli máte deprese z toho že jsme vám zabili dítě, můžeme vám nabídnout eutanázii".

Pod článek psal koment nějaký Roman-hlavní prudič dezinfoscény - a to tvrzení že za to úmrtí může vakcína (genová terapie) vyvrací. Ehm, ano, vyvrací to na základě NĚJAKÉHO článku někde zase kdoví z jaké prdele si to vytáhl a kdoví z jaké prdele si to vytáhl ten novinář který většinou píše články od stolu a hledá nápady po telefonu. Žurnalisti už kolikrát nevytáhnou prdel z kanclíku, píšou na objednávku a ohánět se nějakým článkem někoho vpravo vlevo, kdo není zainteresovaný, jo to fakt budí důvěryhodnost.

Sama jsem bohužel měla kamarádku, kterou odvezli, měla selhání ledvin a dali jí remdesivir. Doslova jí zabili, a toho si byli citelně vědomi i všichni lidé okolo, celá rodina podle toho co se jim dělo a jak s nimi lékaři mluvili, věděli, že se nepostupovalo správně. Lékaři také dlouho nechtěli ani přiznat, že ten remdesivir jí vůbec podali - to přeci neřeknou rodinnému příslušníkovi, když ten by si mohl na koleni zjistit, na co ta látka vůbec je a mohl by jim na místě dělat scény, že se pokoušejí člověka zabít. Až když už je po všem, a lidi truchlí, kolikrát nemají sílu ani vůli se zvednout a po těch lékařích zpětně ještě jít, a na to se lékaři a celý systém spoléhá. Dokud nedojde k tomu úmrtí tak se bude tvrdit "ano, je to v pořádku, nic to není" a pak jen krčí rameny a vlastně řeknou že je to smutné ale to se stává...

Nějaký pisálek pak od stolu se jde zastat statečných lékařů a sesmolí něco uhlazeného aby vlastně celý ten příběh označil za dezinformaci. Ale bolest těch rodičů je skutečná, že to dítě zemřelo, je pravda. Rodiče mají důkazy a mají svá tvrzení na základě toho, že byli přímo u věci, stalo se to doslova před jejich očima! Vyvraceči tzv "dezinformací" se pak ohánějí nějakým článkem od kdovíjakého kreténa který má čip v mozku a rozkaz "hájit systém". Navíc že nemocnice se "hájí" faktem že tam to dítě nikdy nebylo...? Haló... cililink! Tady nemá právo o tomhle vůbec co psát nějaký pisálek s nulovou informovaností. Tady má nastoupit policie a řešit proč se ztratily záznamy o úmrtí.

A tady mohu i navázat na sluníčkářské oblíbené Norimberské procesy - ty jsou kde? Policie tady není schopná řešit ani únos a zabití které se jim stalo doslova pod nosem, nezajímá je asi že zmizely nějaké záznamy, nikoho nezatýkají nevyslýchají a to se stal zločin za který zaplatilo životem malé miminko. Zato všechny cukřenky onanují nad představou, že se bílé klobouky hrabou v utajených spisech Bílého domu. Kde jsou ty jejich slavné klobouky nyní hm? Už se těším jak nějaká cukřenka řekne, že to oni určitě ukradli ty spisy protože je potřebují do procesů... jasný jasný - to určitě, než nějaké klobouky hnou prdelí tam se tu dějí zvěrstva na obyvatelstvu, ale hlavně že to s námi myslí dobře. Hlavně že nás spasej že. Spása je na dosah, ale vždy nedosažitelná.

A ti lékaři fungují na klinikách smrti dál. Všichni.,
Otázka pro cukřenky: Kolik lékařů, kteří tady rvali do lidí očkování je už za katrem v těch vašich slavných procesech? Nechci posty z FB o tom že to tvrdí Q, chci příběhy z vašeho okolí, chci vědět o lékařích které znáte osobně, kteří očkovali vaše příbuzné a rodiny. Stále pracují že? Nikdo s nimi nic neudělal že? Hlavně že každej z nás zná ve svém okolí úmrtí na očkování, vedlejších účincích atd. Ale že by vpadli někam na kliniku a pozatýkali vrahy, o tom tady neví nikdo. Takže tolik k těm procesům.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > ma.ni.> 


Je těžko předvidatelné, co se stane, skutečnou realitu neznáme nikdo.

Může se stát, že Slunce doopravdy nějak silněji probouchne, je zesílená sluneční aktivita, i Staněk o tom mluvil, že v příštích letech má aktivita Slunce stoupat. Jestli to chápu dobře, tak je to v podstatě radioaktivní výbuch, který sebou nese nějaký puls, který má tu moc narušit technologii elekromagnetických zařízení.
Tedy zničit vše elektromagnetické.

Když má člověk v sobě plno vakcíny od Pfizeru, nebo Moderny, ale asi i dalších, tak je prostě elektromagnetické zařízení.
A ten sluneční výbuch ho zabije, zatímco čistá panenská příroda zůstane, bez ohledu na to, jak moc je pitomá. Takže neočkovaný qtard může teoreticky přežít, zatímco prozíravec se třemi dávkami exne.


Byl by to nejracionálněji odvozený efekt tzv. solárního záblesku, v který mnoho lidí doufá - zázračný okamžik, kdy idioti zmizí a zůstanou jenom ti dobří lidé, jak to předpovídal léčitel Petr Davídek.

Kdyby takový okamžik nastal, jistě náhle zemře mnoho lidí a byla by to tragédie pro většinu lidí.
Ale kdyby se to skutečně stalo, tak to tak potom bude, bude nutné jít dál.
Podobalo by se to situacím po mnoha děsivých válkách, kdy mnohdy z rodin zůstal jen jeden, nebo dva členové.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > Kiki_> 


Jo, to jo, z toho si taky dělá srandu kdekdo - jak vyskákaly články o tom, z jakých činností, které byly dříve naprosto neškodné, může člověk dostat infarkt.
Ze všeho možného.

Jasně se tím snaží maskovat zabijácký efekt covid injekce.

Ty lidi logicky musí být něco jako anténka, když jim na rameni držely magnety a mince. Solární silná erupce je třeba zničí jako ostatní elektrotechnickou instalaci.
Ač je to spoustě lidí asi divné, tak to je šťastná verze.
Nevím, já tohle nedokážu pochopit, jakto, že se lidi nechali jak to debilní stádo takhle podebrat.
Prostě to nedokážu odpustit.
Já tu musím zvládat takový věci a to jsem vlastně idealistická ženská bez technického vzdělání a všichni ti doktoři a inženýři nejsou schopný pochopit, že mikrovlnný elektromagnetický systém v kooperaci s magnetickými látkami v krvi je extrémně nebezpečný, jak fyzikálně, tak eticky?

Stačí erupce na Slunci a je po všech těch vyhledatelných zařízeních, kyborzích, co si dříve (neprávem) říkali lidi.
Člověk je veden jako vyspělá inteligentní bytost s vlastní svobodnou vůlí. Jestli to někdo vidí jako vyhledatelné elektronické zařízení, měl by asi opustit lidskou vývojovou inkarnační linii a jít někam dělat budík, nebo kalkulačku.

Až by dokončil svou duchovní vývojovou linii, kdy by vzestoupil do křemíkového nebe, mohl by znovu zkusit být člověkem.

Jinak, doktoři jsou v tomhle stejně vymatlaný jako běžná populace, akorát jsou tedy drsně fašizování materialisticko-ateistickou doktrínou. V případě covidu doslova zavřeli oči. Zapůsobila na ně stejná agitka.
Být doktor vždycky obnáší být trochu psychopat, jsou prostě šouplí, musí věřit v nezávadnost všech těch lektvarů a jedovatých věciček, se kterými denně přicházejí do styku. Zdá se, že se proti lékařskému covid fašismu dokázali vzepřít pouze extrémně inteligentní a lidsky vyspělí doktoři a těch je málo.
Většina jsou studený divnolidi s fašizovaným mozkem.

Ty transfuze jsou extrémní problém.
Je to nálož magnetické krve, pro neočkovaného to musí být zdravotní zátěž a navíc etický podraz.
Děs.

Co zbývá, být opatrný a snažit se nedostat do zdravotně rizikových situací, vyhýbat se nebezpečí, nedostat se nikam na operační sál, ideálně v blízkých letech, než se tahle šílenost vyřeší.

Systému se prostě nedá věřit.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 24.12.2022 > Kiki_> Odpovídá bývalá cukřenka: Když se zamyslím, tak jeden doktor skončil, asi neměl dobrou atestaci, další to byl dealer, ten snad píchal každýho v jeho čekárně, ten jede furt, ordinuje. Prý budou soudy příští rok, další kecy.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 24.12.2022 > ma.ni.> 

🤣 Díky, je hezké že nakonec někdo má taky přehled. Jako bývalá cukřenka též - 🙏 *placák*

Prostě blbosti no, ale tak doufám že jim to taky brzy dojde - jako nám. Beru to prostě jako fázi kterou je nutné si projít, tou zkušeností, pak si nabít hubu a pak teprve člověk vidí jaký je rozdíl být ve vysokých vibracích a uzemněný a být ve vysokých vibracích a neuzemněný.

Hezké vánoce přeji!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.12.2022 > Kiki_> 

Je vánoční čas, metou nám pohádky denně, proč se nepoučit.

Napadla mě jedna taková pohádková paralela s tím problémem, že prý že je nějaká organizace, co nám pomáhá, tak jakto že se děje to a tamto?

Protože to je jak v pohádkách.

Třeba Mařenka - nejdřív shání jahody, jak jí nakázala zlá macecha. Jde chudinka zmrzlým lesem a najde tedy sněm Měsíců v roce. Červen vyjde, udělá zázrak, Maruška má jahody a co?
Maže zpátky k jedubábě, ne že by se Sněm pořádně nasral a šel tu čarodějnici odsoudit a popravit.
Ne, nechá zlo běžet dál.

3x to zopakovali, fialky, jahody, jablka.

Až se zlo vysekalo, jedubáby zmrzly v lese, protože jim Sněm měsíců nepřál, jedubáby na ně byly drzé a neuctivé, ten stejný princip jako v Mrazíkovi.

Holt, tak to je.
Kdyby všechny ty vyšší síly udělaly všechno hned, není žádné dobrodružství, ba i žádné ponaučení.

Kdyby se teď začaly dělat procesy se zločinci a odstranilo se 5G, kde je ponaučení?
Není. Vůbec se nedá jakkoliv říct, že by 1/3 obyvatelstva chápala, že nacismus neskončil, ale trvá a 5G je zbraň proti obyvatelstvu.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 29.12.2022 > Kiki_> Kiki, já mám pocit že jsem někoho s takovým jménem viděla možná nantg nebo na fb, ale nevím, jestli jsi to Ty.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Otázka, která se vnucuje, je samozřejmě ta, jestli i dostatek času a další stupňování násilí ze strany NWO by vedlo k pochopení obyvatelstva.

Jo, přežila jsem útoky NWO, chtěli mě zničit, přežila jsem nasazení vojenských psychotronických programů i individuálně mířené útoky přímo na mě, jsem v kontaktu s mimozemšťany.

Nikoho to nezajímá.

Lidem je to jedno, oni už jsou vypatlaní, hloupoučké ovečky, nejsou schopní pochopit, co se děje.
Čekat, až to těmto idiůtkům dojde, je marné.

To je ta 2/3 masa určená k likvidaci.
Ale ani ta 1/3, co má přežít, se k tomu chápání staví dost pomalu.

Takže zřejmě bude gradovat násilí a zlo, dokud se to nějak nezlomí.
Těžko říci jak.

Ideální by byl ten obří solární záblesk, který by pozabíjel očkovanou elektrotechniku a zničil veškerou elektroinstalaci.
V mžiku by bylo po 5G, i po debilech.
Bylo by to velice zázračné a přínosné.

A hlavně - už bychom nemuseli řešit, jak se dostat z EU a NATO, což je pro naše národnostní přežití absolutně stěžejní a podstatné.
Protože jsou to nacistické zrůdy a národní pojetí, u nás, ve slovanských zemích, je z jejich nacistického pohledu kolaborace proti jejich zájmům.
Mezi nacisty nemáme co dělat, ten spolek musíme opustit.

Teoreticky by to mělo jít i na právním základě.

V r. 2004, když bylo referendum o EU, jsme byli podvedenni. Mluvilo se o "ekonomickém svazku", o obchodu, volnosti obchodu a volnosti pracovních příležitostí.
Nikde nebylo jakkoliv zdůrazněno, že má jít o nacistický ideologický vykloubený celek, kde budou celé Evropě diktovat germáni, nacisti, odněkud z Belgie, kolik lidí z Blízkého východu si má vzít na své území, nebo kolik přihřátých buzoušků musíme rozlišovat.

Je to podvod, je to čtvrtá říše, jenom se nacíčci tenkrát nepochlubili, o co jim jde.
Navíc, celou dobu pobytu v EU se k nám chovají despoticky, zneužívají nás jen jako levnou pracovní sílu a přes naše zkorumpované úředníky ničí, devastují a rozkrádají naši zemi.


NATO je ještě větší prasárna.
Na přítomnost v NATO se nás občanů nikdo neptal.
Myslím, že v r. 1997, neno kdy že jsme tam vstupovali, si nikdo nepředstavoval, že vstupujeme do nacistického kolosu, jehož primárním a jediným zájmem je zničit nejdřív muslimské společnosti, následně Slovany a pak se chopit nacistické světovlády a že jejich hlavním cílem a smyslem jejich organizace je rozbité a zničené Rusko, zbavené Rusů a národní identity.

Ne. S tímto nikdo nepočítal.
Krmili nás pohádkami, jak je jakýkoliv další konflikt mezi USA a Ruskem už navždy zamítnutý a začíná nová, demokratická éra.

Lhali.

Náš vstup do EU a NATO byl léčka, jsou to organizace namířené proti nám, Slovanům.
Ve skutečnosti hned po 1989 začal nabíhat ze začátku usměvavý, ale nacistický plán na naše vykořistění, zotročení a zničení.

2/3 vylízaných očkovaných dementů toto nejsou schopni pochopit.
Ti budou píčovat o demokracii a kapitalismu a jak jsou elity mocinky fajn.
Jsou to otroci.

1/3 nevím, jestli dostatečně chápe, podle mě ne.
Nechápe, neorientuje se v této době, kdy se nacisti snaží opanovat svět a jenom GF má technologické možnosti, aby je zastavila.
Nechápou dobu, kdy je zaváděna bestie.
Myslí si kravinky.

Legálně vystoupit z EU a NATO by byl běh na dlouhou trať a proto doufám v jejich přirozený zánik formou velké události.
Třeba že se západní Evropa potopí, nebo že přijde sluneční záblesk, který pozabíjí očkované lidi.
Tedy i USA a Kanadu. Ty by taková událost vyhladila, že by tam zůstalo jen 10 - 20% protistátních živlů.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Na tu jsem včera taky koukala! Dobrá trefa, v těch pohádkách jsou prostě znázorněny ty aspekty. Vždy, když někdo jde někam za nějakou bytostí nebo na nějaké místo, tak to symbolizuje něco energetického. V tomhle ohledu je docela vidět v pohádce Sedmero krkavců třeba prokletí rodu - že slova mají moc a jak za matku to musí v tom rodě vyřešit dcera, že se takové prokletí nebo rodové programy nesou z generace na generaci dokud s tím někdo něco neudělá. Může se jednat o zakletí chudoby, nebo jenom nějakou averzí k něčemu, strachu z něčeho. A také je tam krásně znázorněno, co to pravé odeklení nebo vyléčení obnáší - že to není lehká záležitost, že to chce píli, nějaké sebezapření, vytrvalost atd. Některým lidem se stačí jen rozhodnout, ale stejně ze strany rodiny nebo přátel chodí překážky a zkoušky, jestli to myslí vážně.

12 měsíčků je taky krásných, je tam silně vidět druidismus, nebo to, co druidi ovládali. Mě tam už v půlce pohádky taky bralo, jak je postava Mařenky hloupá - že už u jahod měla držet zobák a nikomu neříkat co dělají a možná než jít přímo domů, jít za kamarádem mu dát první jahodu a teprve pak donést jahody domů. I celé jeho nešťastné prokletí je také naprosto reálná záležitost, kterou jsem sama zažila. Většinou kolem pubertálního věku když si holky hrají na "čarodějky" tak jim i nechtěně ujede naprosto nevinný rituál a teprve pak ony vidí jak se to projevuje ve hmotě. Takové pobláznění, že ten kluk jedná až posedle, nenormálně, to opravdu existuje. A to ovládnutí neskončí ve chvíli kdy se s ním holka rozejde, samozřejmě že ne, ono tam stále je a skrytě ho mučí klidně i dlouhá léta, i v dobách kdy se už ti lidé ani nevidí.

Proto je v pohádkách - těch našich českých, původních, tolik moudrostí a člověk by se neměl nechat odradit třeba tím jak jsou natočené, nebo že jim je nějaký herec nesympatický. Vlastně, ten kdo je jim v pohádce nesympatický, to je ta skutečná postava, která jim z nějakého důvodu vadí i v reálném životě jsem si všimla.

Ještě u těch 12 Měsíčků mě zrovna včera napadalo, že sakra, už u druhého úkolu to mohla Mařka udělat jinak, že jsem neviděla logiku v tom proč se vůbec vracela k šílené maceše když měla náklonnost samotné přírody. Nebo proč ona sama neprojevovala iniciativu, vždy jen plnila rozkaz a přitom to ona byla ta s tou mocí! mohla si u Měsíčků vymoci třeba úplně jiné kouzlo. Trvalo jí to 3 pokusy a stejně nakonec si moc moudrosti sama neodnesla - čekala až se to vyřeší celé za ní nějak samo.
Tady, kdo pochopí principy nebo aspekty, o kterých pohádky mluví, si z nich může odnést opravdu jiné, hlubší poselství než že "dobro nakonec vždy nějak vyhraje". Problém je, že mladé lidi pohádky nebaví, vidí v nich naivitu se šťastným a odhadnutelným nudným koncem. Nikdo je totiž neučí číst v těch symbolech pohádky, které pak fungují v podobném principu i v životě.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2022 > Kiki_> 


Pohádky pracují s archetypovými motivy, jak věci fungují, jak věci chodí.

Kladná postava se chová tak, jak se chová dobrý člověk, jak chápe realitu a přistupuje k ní dobrá nevinná duše a jak se reality nakonec sejdou, co vyprovokuje co a co vede k čemu. Jsou to takové stereotypy správných řešení.

Mařenka se vracela domů, protože neměla kam jinam jít, je to v době bezčasí, tak bych to chápala.

Je to stereotyp trápené a šikanované oběti, musí se vrátit domů, nemá kam jít.
Ta pohádka se vyřešila vlastně na tom, že zlo - macecha se zlou dcerou - chtěly víc, ještě víc, měly pocit, že to, co zvládá Mařenka, budou mít taky a budou mít víc, o mnoho víc, protože jsou přece o tolik lepší.

Stejný osud tak nějak asi hrozí všem těm chytrákům, co chtějí nyní takové, jako jsem já, hezky zahrábnout za sebe a až tady ta GF bude, pokřikovat na ně, co všechno chtějí a budou si myslet, že to určitě dostanou, protože jsou přece o tolik lepší.
A místo toho dostanou fičák.
Holt, hodné Mařenky vše válcují.

Realita je vždycky taky střižená podle pohádky.
Ty kosmické zákony jsou stavěné tak, jak se popisuje v pohádkách.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jediná změna, která nastala z minulosti, je ta, že kouzelná zrcadla nyní zprostředovávají i zpětné energetické odpaly od hodných Mařenek, což notně rozrušilo sněm zlých bazilišků a čarodějnic, které byly vždy zvyklé na jednosměrné fungování těchto strojů a zázračných věciček.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2022 >






Ještě se k té Tartárii zmiňuje verze, že Rusko před nějakou podivnou událostí v 18., či 19. století disponovalo zvláštními technologiemi, že používali něco, jako éterické generátory na veřejné osvětlení, atd.

Tady je jeden z takových ilustrativních obrázků k té teorii:



To je vnitřek nějakého asi pravoslavného chrámu.

Ale nevím, co je na tom pravdy, jestli prostě nešlo o svítiplyn.
Svítiplyn se používal jako osvětlení ulic hlavně v 19. století, vytlačen byl ve 20. století elektřinou.

Ale, pustila jsem fantazii na špacír a možná, že jsem se v něčem i trošku zachytila drápkem o pravdu.

Tady je kupř. mapička, která ukazuje zásoby zemního plynu ve světě kolem r. 2014



V Rusku bylo evidentně vždy plynu dost. Je vysoce pravděpodobné, že třeba vyvinuli v 18. století, ale možná drze už v 17. století svítiplyn a experimentovali s tím.
Ono celé 17. a hlavně 18. století je podivuhodný mišmaš, kdy byly všechny kouzelný věcičky v pohybu, všichni čumákovali, kde mohli, bežela extrémně divoká archeologie, tajné spolky vozily mimozemské věcičky z vykradených hrobek sem a tam ...

Jaký poprask by asi tak vzbudilo, kdyby v začouzeném Londýně od petrolejek zjistili, že si někde v Rusku svítí nějakým magickým intenzivním světlem, o kterém oni nemají ani ponětí?

A Rotschildi a spol., kteří už tehdy ovládali podvody celou Anglii, prý původem Chazaři, kteří museli odejít v té vlně, kdy je porazila Kyjevská Rus, tzn. taky kolem r. 1000 - tradičně nenávidí Rusko.

Takže za každou cenu svými nejodpornějšími, nejnásilnějšími a nejpodlejšími satanistickými metodami zničili tu Tartárii, nebo ruskou východní říši tehdejší doby a zmocnili se tajemství svítiplynu.

No, tak jsem si potom, co se mi vyjevila tahle možnost, našla, kdo vynalezl svítiplyn a musela jsem se smát.

Byl to jakýsi William Murdoch
https://cs.wikipedia.org/wiki/William_Murdoch
William Murdoch, někdy také Murdock (21. srpna 1754 Bello Mill Cottage, Lugar ve skotském hrabství Ayrshire - 15. listopadu 1839 Handsworth u Birminghamu) byl skotský inženýr a vynálezce v rané průmyslové fázi Velké Británie.

No a známý magnát a miliardář Ruppert Murdoch má slavný původ své famílie ve Skotsku:
"Pět generací rodiny pochází od dvou skotských přistěhovalců do Austrálie"

https://en-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Murdoch_family?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc


Takže, úplně čistě teoreticky, to tak může být.
Skupina odporných zločinců, která se podílela na rozvratu a genocidě říše na východě, se zmocnila jejich vědeckého pokroku, zničila jejich kulturu a pak začala záhadně metat jeden patent za druhým.

Angličani. Proč by zrovna Angličani měli objevit svítiplyn?

No nic, asi to není úplná pravda, spíš se to někde kolem pravdy jenom motá, tahle teorie, ale něco na tom může být.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 









Já myslím, že ta moje teorie jde správným směrem.
Toto je nějaký záhadný svítící objekt, který mohl být docela klidně sycen svítiplynem v nějaké ranné, vývojářské podobě.

A taky si myslím, že je v tom skryt tajemný utajený svit z Ruska. Jakoby v nich něco utajeně svítilo, doslova. Nějaká zatažená vzpomínka na svítící dobu, kdy bylo vše blízké velkému převratu.

Pro zlé ilumináty ale nežádoucím směrem - byla by to technika blízko spojená s mystikou a magickým uchopením věci, tedy s přiznáním dimenzionálních hodnot.
Průlom, navíc z Ruska.

Tak je se svými zlými kamarádíčky z galaktické mafie zlikvidovali, nějakými vnitřními infiltracemi, zradami, zblbnutou vládou, kde to tehdy musela zvládat Kateřina Veliká, ale bůhví, co se tam dělo... rozhodně všichni jeli v mimozemských věcičkách.

Taky by to trochu osvětlovalo záhadnou atmosféru filmu Stalker od Tarkovského z r. 1979, který je od začátku o prapodivných ruských věcech.
To je zajímavý film, já si myslím, že to je i nějaký psychotronický časoprostorový pokus, ale vše se tam točí kolem zapomenuté oblasti, kde se divně chová čas a prostor, je tam zatopená základna, kde se objevují a střídají série výjevů jakoby z podzemních tunelů a zároveň z nějakých rozflákaných staveb z 18. století a velice podivně tam funguje elektřina, či spíše lampy na svítiplyn.

O tom to asi je.

Prostě Angláni s Belgičany a svými nekalými známými z galaktické mafie bůhví kým ještě udělali nějakou megaprasárnu na Sibiři, vykradli to tam a pak z toho postavili kapitalistickou šlechtu, která plynule přešla do korporátního globalistického fašismu.

A to dokázali tím, že vykradli Rusko.
Oni jsou šikovný, Rusové, ale evidentně vždycky, když objeví něco, co svítí, nebo levituje, měli by si dávat pozor na své "západní partnery".


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A to, co tady rozvádím za tezi, která je s vysokou pravděpodobností prostě pravda, holá pravda, to bude už příští rok trestné.
Je to jasné, když si člověk domyslí jednoduché souvislosti, že západní zločinci šli vykrást Rusko a teď chtějí ovládnout svět.
Je to odporná nacistická banda, která přišla ze strany odpůrce Stvořitele - ničivé kyberinteligence, která chce zničit a pohltit tento svět.
Navazuje na ty hajzly, kteří se infiltrovali do staré Atlantidy a způsobili její zkázu.


https://aeronet.news/video-zfanatizovani-ukronaciste-zlyncovali-a-vyhnali-z-kostela-pravoslavneho-kneze-ktery-je-oddaval-a-krtil-po-dobu-21-let-ale-ted-ho-vyhnali-na-prikaz-narko-fuhrera-zelenskeho/

Z článku:

" Petr Fiala totiž tento zákon chystá podle vzoru ukrajinského mediálního zákona, který byl právě ve čtvrtek podepsán ukrajinským prezidentem [2].

Drakonický zákon úplně zakazuje médiím publikovat jakékoliv pozitivní informace o Rusku pod trestem obvinění z kolaborace s nepřítelem a ze šíření ruské propagandy [3]. Zákon zavádí tzv. dobrovolné mediální registrace, kdy se média registrují u kyjevské vlády a projdou prověrkou. Kdo bude registrovaný, bude mít tu výhodu, že jeho web nebude zablokován v případě, že dozorový mediální orgán najde na webu nějaký závadový příspěvek. V takovém případě úřad jen upozorní redakci, který článek je třeba odstranit a tím to hasne."




Takže v nacistické banderovské zločinecké Ukrajině si uzákonili takovou debilitu, řízenou programovou demenci, že se nesmí informovat objektivně, ale musí se lidem lhát, tak to tu budeme mít taky?

Všechna ta odporná nacistická verbež, Banderovci, Hlinkovci, klerofašouni na Slovensku, prostě tento odporný vlastizrádný humus se chce příští rok úplně legalizovat.

Naši zemi chtějí udělat jako pásmo proti Rusku, chtějí vybít naše životy.
Západní nacistický svině, nějaký ubohý podvodníci a vrazi, co nic nedokážou vymyslet, dokážou jenom ukrást patenty a zabíjet nevinné lidi, protože jsou to megaúchylové.

No, tak uvidíme, co přinese 2023.
Mám z toho roku dojem projasnění.

Myslím si, že nacisti všechno tlačí tak rychle, surově a nápadně, že tento rok dojedou.
Že si toho konečně všimnou lidi, že tu máme nacismus a zločin. Stačí 1/3 lidí - ta, co má přežít.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


On by nás Fiala strašně rád zařadil na nějaký oficiální seznam zemí, které patří k západu.

No, tak to ne.

My patříme k Rusku.
Jestli se má takhle dělit svět, jakože to tak vypadá, tak my jsme Slovani a patříme k východu.
Nazdar.

Víc mě nezajímá, já nebudu v jednom celku s Germánama, Belgičanama, Angličanama, Američanama a podobným nechutným sdružením neschopných zločinců, kteří jediní, co umí, je kolaborovat s nějakými mimozemskými nestvůrami a ničit Rusko.

V žádném případě.

Tahle země patří neočkovaným.
Očkovanci teď umírají na zápaly plic.
Neočkovaní chtějí východ, ne západ.

2/3 dementních zombíků už nemají rozhodovací práva.
Ukázali se jako duševně ménecenní a jako fašounkovatý nacíkovatý idioti, nuly, idiotskej dav zpracovaný TV.
Ti nemají mít rozhodovací práva.

Takže se ukáže, co je naše budoucnost, jako národa.

Ta šance, že věci půjdou rozumně, už padla.
Svět se dělí, jednoznačně.
V dimenzionálním prostředí, v kultickém podloží, jsme jednoznačně v Euro-Asii, jsme propojeni s východním celkem.
Jako pohraničník ve špici našeho civilizačního celku východu hájím hranice a v poslední době nic na západ nevnímám. Odstrkuju je, nevnímám je, jsem jimi hluboce znechucená. Nechci se jimi zabývat.
Když jsem tohle udělala s Austrálií (shlédla jsem pořad, kde chtěl dát Australan kečup do Španělského ptáčka ...), tak tam propukly požáry.
Mě už ty země prostě nezajímají.

Jen včera jsem se stavovala v Kanadě, abych jim tam zrušila technokratický monument, pracuju na tom, celou severní polokouli potom objímá sibiřský prstenec a je klid.
Už mě nebaví, západ.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Hlavně by si všichni pro-západní přátelé demokracie měli uvědomit, že chtít patřit na západ znamená do budoucna pravidelný tělocvik 5x denně směr Mekka.

Ať se kurva profackujou před zrcadlem a myslí na naši budoucnost.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Arabové ještě neztratili mužské instinkty a mentální stavbu patriarchátu, narozdíl od našich buzi chlapečků a humanitárně založených, intelektuálních ciťoušků.
Umí střílet a běhat.
Většina z nich.

Takže když přijde na věc a přiznáme si, že feminismus a rovnost pohlaví je jen teze ....

Já chci k Rusku.
Náš celek je s muslimy zadobře, jsou to spojenci.
Všichni nesnášíme západ.

Západní Evropa je poražená.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


"Tamější vláda nevede o víře svých občanů žádné statistiky, ale podle internetových zdrojů je ve Francii zhruba 85 % populace římských katolíků, 10 % muslimů, 2 % protestantů a 1 % vyznavačů judaismu."

Ono je těch muslimů už asi víc, spíš 10 - 20%, oni se dobře množí a jsou hezky kompaktní, když přijde na věc, co chtějí. Když nepracují klasicky, případně pani s dětmi nepobírá sociálku od státu, tak organizují zločin. Jak žiďáci, jenže ty oni nesnáší.
A když přijde na věc, určitě si popovídají, pomůžou a poradí se i s kamarády stejného vyznání z Německa a Belgie.

Hodně z nich umí střílet, běhat, ba i zabít králíka.
To 75% českých mužských neovládá.

Myslím, že Francouzi se i stydí si takový sprosťárny říkat. Zabít králíka, tyvado.

Ještě že slovanské ženy nejsou žádné zkřehlé francouzské chudinky a včas jsme uzavřeli jako Slovani s Orientem koalici.

Rusko takhle musí fungovat normálně, to oni nemůžou být hloupí liberální demokrati s kokotinkama,
co jim nasadila do hlavy divná vyčáhlá postava v dlouhém kabátu a klobouku s tmavými skly na frňáku.





<reagovat 
Mirdad (Občasný) - 2.1.2023 > grunwald je had chrtková jakbysmet,pohltila je výdělečná činnost prodávaj myšlenky - ne svoje - na příznacích od marfuši se mi líbí - když budete hodný a pošlete mi 125kč,tak vám laskavě pustim to naše video celé (od půlky do konce),jinak budete bez těch ,,nej,,pravdiček - přišla na dobrej systém podnikání - vydírání.Časem skončí v ......
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 2.1.2023 > Infiltrace ask pomocí jednoho uživatele do skupiny odpor 23 & 32

https://ibb.co/3BjhZbn
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 3.1.2023 > https://tadesco.org/ocekava-se-ze-rok-kralika-zahaji-vojensky-ohnostroj/

Zase jedna nebo dvě věty bílé klobouky, to prostě nevnímám. Musk hrdinně ukazuje zprávy od fauciho. Myšleno sarkasmem.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > ma.ni.> 

🤣🤣🤣 Jsem se chtěla seriózně podívat co tam vyplodili za pakárny...
A rozbilo mě video pod popiskem
"1) Nad Coloradem se na 5 hodin objevila obrovská koule:"

Wow! Jako, sice jsem zatím neměla to potěšení osobně něco takového vidět, ani GF, ani UFO atd. Ale tohle? To je trochu moc... je skvrna z lomu světla které se pohybuje stejně jako slunce, tyhle prasátka háže kdejaký zavlhčený objektiv a pro nevěřící tomáše - v dolní polovině záběru pokračuje paprsek kde jsou další dvě prasátka která se hýbou po záběru jak se slunce pohybuje, ve stejné linii jako ten jejich velký "objekt" to už jim došel rozpočet na digitální animaci? že musej vydávat bordel na objektivu za létající objekt na obloze? wow...

Samozřejmě, zbytek článku vedle takové informace pak budí značnou věrohodnost, když autor tadeska to neumí sám rozlišit. Zbytek videí není poznat, jestli jde o klasické drony nebo sledování nějakého smítka pod lupou.
Ty záběry prostě pobavily a to se nemusím považovat za experta při pozorování, ale mám zkušenosti s digitálními efekty, foťáky, objektivy a už jsem viděla i pár fotek, kde bylo něco skutečného zachyceno (u lidí na kterých se v tu chvíli energeticky pracovalo), ale tohle prostě ne. Tohle je prostě blbost.

zbytek článku...pfff cože?
Německo bez vojenské podpory USA? Když USA diktují hlavouni z fašistického Německa...? A USA nyní řádí na Ukrajině kde jsou vlastně s azováky jedna ruka?
Jižní Korea že by neválčila se Severní Koreou? ale no tááák... Jako kvůli tomu mají oba státy takové armády jo? Protože se vlastně milují? Severní Korea měla atomovky už předtím, to se zapomnělo jak pár let zpátky zkoušeli rakety vhodné k nesení takové hlavice kam až doletí? Tehdy nikdy nikdo nepochyboval, že to netestují pro atomové dolety.

To je směs tak rozporuplných zpráv, rozdmýchávající akorát falešný dojem že čtenář dostává nějaké tajné informace ze zákulisí. Zbytek je povytrhaný z kontextu a kolem je namazáno plno medu a domněnek aby se na to chytli fanoušci Qanonu. Těm totiž stačí tak málo ke štěstí...jsou zvyklí se opíjet rohlíkem...


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 3.1.2023 > Kiki_> Divím se, že to tadesco se nedívá na ta videa, co to je za zmetky, to se ani nepodívají? Jo ty kecy, to už je tak ohraný, je to prostě nudný. A našinci tleskají že je gesara nesara v Rusku. A že se Putin sejde s xi nebo ti, neví jak se jmenuje ten číňan.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter