Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Sklonek doby z kolekce Třicet jeden den
Autor: Lord Of Time (Občasný) - publikováno 8.4.2003 (13:31:24)
další ve sbírce>

Trůn zármutku
…v umírající podstatě
křičící krása
…spoutaná aura

Zapomenuté oceány naděje
…zradily přetvářku
Zatrpklý smích ve zbabělém ráji

(Sám) navždy hledám
Tiché krajiny
Na sklonku doby
S veselou přetvářkou…
…léta zemřely



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 8.4.2003 > Léta jako roční doby, nebo jako roky? Pokud to má být hovorová řeč záměrně, nějak se mi to kduchu básně nehodí. Jinak léta zemřela. Ať tak, nebo tak.
Jinak se mi to celkem líbí. Na konci káždé éry se většinou bilancuje a to nebývá vždy veselé.
Zapomenuté oceány naděje...zradily přetvářku - to se mi líbí.
Body: 3
<reagovat 
Lord Of Time (Občasný) - 8.4.2003 > Sklonek doby.. konecne stadium sveta.
<reagovat 
farišta (Občasný) - 8.4.2003 > zdá se mi to plné nafouknutých slov a smysl mi v nich uniká. jinak jsem pro "léta zemřela"
<reagovat 
Lord Of Time (Občasný) - 8.4.2003 > Ja jsem zase pro nafoukla slova ;-)
<reagovat 
Cid (Občasný) - 8.4.2003 > Léta zemřela, tak, tak.
Body: 3
<reagovat 
Lord Of Time (Občasný) - 8.4.2003 > Myslim, ze ne.. uz by to nebylo to, co to byt ma.. Presto diky za nazor..
<reagovat 
Lian (Občasný) - 8.4.2003 > Připojuji se, léta zemřela.
<reagovat 
probably (Občasný) - 8.4.2003 > Taky hlasuji pro léta zemřela. I když  ať je tam klidně zemřely, podstatné je že jsou mrtvá:-))
<reagovat 
Francois_Villon (Občasný) - 8.4.2003 > ... ať už zemřel kdo chtěl, LOF tam napsal že léta zemřely a PROTO to tam mám být takhle... jinak bych to viděl tak asi za ... mimochodem zdá se mi, že nikdo z předcházejících čtenářů si nepovšiml několika teček na konci a na začátku posledního verše ... vypadají asi takhle, což mne, jako čtenáře, vybízí k dosazení si vlastních slov či představ o tom co, kdo, kdy a jak umírá, jen pro úplnost co kdyby náhodou zemřely právě TOHO léta ...
Body: 3
<reagovat 
 Lord Of Time (Občasný) - 9.4.2003 > Francois_Villon> Jsi prvni, kdo si toho vsiml. Dekuju.
<reagovat 
Čtenář - 15.4.2003 > laska, zklamani
<reagovat 
čtenář petr - 15.4.2003 > laska, zklamani
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter