Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí "Ad ..křesťanské Vánoce z kolekce citáty
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 27.12.2015 (14:41:35)
další>

"Ad ..křesťanské Vánoce, vzešlé z i-netových diskuzí.. .




((...))




Všíme si mnozí jistě, že se někteří -nebo snad i většina?- ..neznabozi zlobí, když jim někdo povídá ..něco o Bohu (( ..ve skutečnosti ovšem ..každá bytost ..ví o Bohu, i když se zrovna nachází v lidském těle-alespoň v hlub.okém podvědomí nemůže nevědět, jelikož  ..v ten okamžik by nesneslla ..tíhu tohoto světa; nechápala by -i když třeba zase jen podvědomě-smysl toho, proč má tuto ..tíhu snášet; každá bytost totiž pro každou chviličku svého pobytu v nějakém těle potřebuje znát smysl toho -a to ne nějaký ..pseudosmysl (( např.-jsem zde ..jen kvůli svým dětem, kvůli svým rodičům, ..., kvůli svému partnerovi, atd., apod. ; jistě že ..to také ano, každý jsme zde ovšem,vzato do důsledků, ..především a hlavně ((až na relativ. velmi zřídkavé výjimky)) sami kvůli sobě; proč bychom ale i to dělali, nebyl-li by to snad ten ..nejzákladnější ..příkaz Boží?)) ))**21 .



Uvědomujeme si, že je to vlastně přirozené -je to totiž obranná reakce, kterou máme v určité vrstvě, na okraji naší ..odkryté vědomosti, každý zde na Zemi -a každý reagujeme podobně, když dotkne se někdo náhle a razantně něčeho, co máme zatím přikryté, ..citlivé, ..odložené jen ..sami pro sebe, a co chystáme se to teprve prozkoumati v reáliích tohoto našeho života a tohoto ..našeho světa.


((...)).


Nejen ..neznabozi užívají ..drogy - pozor, ..přirozené ((co je ovšem ..nepřirozené?)) drogy nejsou apriori ..špatné, užívají-li se v přiměřené míře; jsou vlastně také Božím darem, a to velice důležitým, jelikož bez drog bychom měli podstatně kratší ..udržitelnost na tomto světě. Vnaší kultuře a v naší době je možno zřejmě mezi nejpoužívanější ..drogy zařadit alkohol, tabák, kávu, ..., ale např. i ..přemíru takzv. ..práce pro práci, tedy takové, kterou jako hlušinou zasypáváme náš čas zde dole na Zemi proto, abychom alespoň dočasně ..uklouzli z dosahu hlasu, který nás nabádá k naší pravé práci ((každý jsme sem ovšem přišli samozřejmě s úkoly nejrůznějšími, a od toho především potom i se schopnostmi ..do nejroztodivnějších celků odkrytými, takže to, co je pro jednoho tou ..nejpravější prací i po několik desetiletí, může pro druhého být touto jen po několik let, ..., po krátký čas, anebo také třeba vůbec )). Jistou ..hlušinou může být ale téměř cokoliv; ..útěchou nám může být to, že - něeškodíme-li ovšem takovou naší činností ..nadprůměrně i našemu okolí- držíme se takto někdy i ..na neutrálu, jelikož se nám ..k dobru počítá alespoň naše vynaložené úsilí, ..., vytrvalost, uplatněná ..pevná vůle apod. ; a ..každá ..usilovná a vytrvalá práce je vlastně navíc vždy i modlitbou svého druhu (( ne nadarmo je ..workolismus všeobecně přijímán pozitivněji než jiné ..obvyklé ..veliké pozemské závislosti)).



((...))



Nejsem asi sám, koho pozornost ..spolehlivě upoutá vyskytnuvší se sentence typu : ..zůstává zatím záhadou pro vědce, ..., je věčnou záhadou pro teology, ..., atd., apod. .





((...))

ad -snad-..Úryvky z připrav.  publik.ace ..Česko-země ..neznabohů ?,



."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.12.2015 > "



..a zároveň ..vše dobré všem tady v r. 2016 :)

."
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.12.2015 > "



..a zároveň ..vše dobré všem tady v r. 2016 :)

."
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 27.12.2015 >
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.12.2015 > "



..a zároveň ..vše dobré všem tady v r. 2016 :)

."
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 28.12.2015 > Zeanddrich E.> tobě též vše nejlepší
<reagovat 
anae (Občasný) - 2.1.2016 > jen náboženství jsou opiem lidstva ... jinak nic proti Bohu a vesmírným energiím. Klidný další rok, pane!
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.1.2016 > anae> "Náboženství - řečeno jednou větou -může být, ostatně téměř jako všechno, ..dobrým sluhou, ale zlým pánem :).


I Tobě, dámo svou vytrvalo.stí nám, ..zrozencům v Býku, čest dělající, rovněž preji dobrý rok. I když, v mém případě tedy alespoň, nevím, zda

stav ..klidu je zrovna ten nejpříhodnější :); přeložím si to tedy do toho ..klasického ..křesťanského ..pokoj s Tebou :). Díky, a i Tobě ..Kristův pokoj po celý rok :).
."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 20 21 22 23 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 (40) 42 45 46 47 48 49 50 51 52 54
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter