Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky "Jellymann G. zatápějící II. z kolekce \"O Jellymannovi G. III\"
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 20.7.2010 (22:39:17)
další>

Jellymann G. zatápějící    II.  

 

 

 

Jellymann G. vytahal z koše zmačkané papíry -hotovil se opět zatopit v kamnech.

 

Tentokráte měl ovšem k dispozici několik krabiček zápalek, a to různých druhů, typů a délek; pořídil si i pět nebo šest OBŘÍCH krbových (( které jej přišli relativně draho, ale zato při pohledu na ně pociťoval nebývalý pocit jistoty ve své věci )), a jako dlouholetý nekuřák zakoupil po dlouhé době i dva kusy benzinových zapalovačů (( -z toho jeden značkový, prý -nebo snad- ručně "tepaný", na kterém orel, v pařátech "cáry vlajky hvězdnatý" (( -logicky spíše ovšem v těch pařátech dřímal jen "zmuchlanou vlajku hvězdnatou", neb U.S.A. v té době ještě byly uznávanou světovou velmocí... ))", mu dodával jakoby určitou sílu, spojenou s Odvahou; -a to "sílu a odvahu" divou, vpravdě téměř "pionýrskou..." )); tyto zapalovače ho celkově vyšly taktéž relativně draho, zde ovšem, pro svou náklonost k "podobným" věcem, nákladu nelitoval.

 

 

 

 

 

Zápalky i zapalovače rozmístil různě po bytě, pro případ nenadálé a zákeřné vlhkosti v některé jeho části (( -nebo i stálé, ale stěží, jen tak "tělesnými" smysly, pozorovatelné )).

 

 

 

Poté odebral se do přístřešku pro dříví -se "štěstím" se přitom vyhnul podivně visící sekyře, a tím i úrazu. Rozradostěn tou šťastnou náhodou, jdouce pro uhlí, uklouznul na Druhém schodu ze čtrnácti, bráno odzdola (( -ano, byl to ten Křivák, pletoucí se i mnoha dalším lidem pod nohy... ...-etc. )).

 

 

 

 


 Jsa hospitalizován, nemusel pak po více než týden zatápět (( ovšem i jeho další práce, které by se snad věnoval v nevelkém zbytku tohoto "nešťastného" dne jakož i dnů dalších, mu tím pádem zůstala stát )).



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 21.7.2010 >

"

 

 

."


<reagovat 
jelen (Občasný) - 22.7.2010 > Mám tuhle sérii rád
Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 23.7.2010 > jelen> 

"...-díky. Zřejmě

 

 

 

Ti vystavím "čestnou čtenářskou průkazku"; ... ..

."


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 (6) 7 8
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter